• Maj-2005

bt träff Göteborg 2

BT-Träff tis 22/2 kl.18:00

Jag tror jag också kan......
    Fick också iväg mina inbjudningar i fredags så igår på alla hjärtans dag ringde många av våra kära vänner....jättekul! Har dessvärre inte fått bekräftat gällande präst. Vi har en hel del kvar att göra. Boka bröllopsresa, DJ, vigselringar, musik i kyrka, efternamn etc..... nu är det mindre än 3 månader kvar...NERVÖS!!!
    Ser fram emot att träffa er snart....
    Patsa
    Froggy 1
    Brud_2005
    Anna gbg
    Maj-2005

• Maj-2005

Skall vi köra på Fröken Olsson kl:18.00?
    Annars kan jag varmt rekommendera Soho...(om man är ett mindre sällskap..urmysigt!)
    Kommer att vara kul att träffa er alla igen....längtar till varje gång!
    Igår bokade vi äntligen Agneta Olsson som präst i Örgryte församling

• Maj-2005

Hej Malin

Jättetråkigt att du inte var med igår...hörde att du jobba!
    Yes idag skall jag iväg och träna. Satt upp en tid kl 18.00 med en instruktör. Nu finns det ingen återvändo....bara 2 ½ månad kvar.....NERVÖS Vi kanske kan träna nästa vecka..???..har verkligen fastnat för onsdagspasset kl 18.00 som du tipsade om för ett par veckor sedan.
    Syns senare!
    Kram Sharon

• Maj-2005

Martins pingla:
    Äntligen....då kommer inte ångra dig!
    Fick du köpt klänningen???????
    Den var sååå fin på dig...KÖPT DEN!
    Själv börjar saker och ting falla på plats. Fick bokat Agneta Olsson (Örgrytes församling)..JIPPI
    Var inne hos Norstans Guld och jag blev sååå trevligt bemöt av Christer och vi har beställt våra ringar! Cecilia-Tack för tipset! Jepp..dax för fika....när kan vi typ den 23/3 kl:18.00
    /Sharon

• Maj-2005

Hej på er!
    Jag är oxå med på söndag men kommer ev. senare..kommer att bli jättekul att träffa alla igen

Söndag 13/3 kl 18.00 Rumpan Bar
    Anna gbg
    C.A
    Brud_2005
    solkatt
    martins pingla
    Juni-05
    Patsa
    Bride2B
    miks
    maj-05

• Maj-2005

Hej Martins pingla!

skicka mig din mailadress....vill skicka över lite instruktioner gällande inbjudningskort
    kram så länge, Sharon

• Maj-2005

Hej alla glada brudar!

Vill också träffas snart....kan på söndag...kan ni?
    Kram Sharon

Svar på tråden bt träff Göteborg 2