Inlägg från: augusti -05 |Visa alla inlägg
  • augusti -05

bt träff Göteborg 2

HEJ!
    Är rätt ny härinne och undrar om det är försent att "hänga på" Er på träffar eller kanske känner Ni varandra redan och är lagom många. Hur ligger det till?

• augusti -05

Låter bra!!!

Var blir det någonstans?

• augusti -05

Hej!!!

Är lite undrande om var morgondagens träff blir någonstans. Jag behöver lite hjälp med att hitta till vilket ställe det än blir (e född med tota brist på lokalsinne och bor inte i stan) . Vad som än bestäms snälla någon som hittar, skriv en vägbeskrivning och då helst inte utifrån gatnamn (kan ju inte dem heller,suck) utan med hänvisning till affärer(har på nåt märkligt sätt lättare för att lokalisera mig då) gärna rätt utförligt. kommer att parkera i 5:an huset skulle jag tro (dit vet jag hur man kör och hem) och går sen därifrån. Tack för hjälpen, ska bli kul att ses imorgon.
    God natt!

• augusti -05

Hej!

Ville bara tacka för en trevlig fikakväll igår. Det var kul att se era bilder, inbjudningskort och liknande(så otroligt mycket fina saker Ni gjort!!!) Insåg att vi inte har kommis särskilt långt alls å med förnyad kraft (och blåslampa i ändan) så har jag nu börjat ta tag i massa lösa trådar med förnyad energi, skönt.

ha det bäst

• augusti -05

Jättefin klänning!!!
    Håller en tumme för dig så den finns kvar.

Svar på tråden bt träff Göteborg 2