• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Kosterbrud

Anna gbg: Jag skall förmodligen träffa min tärna i eftermiddag, så jag hinner nog inte till 18.30. Men om det blir ändrade planer så är jag på!

• Bröllopstokiig

Vad säger ni, ska vi bestämma att vi träffas tis 25/1 då, så slipper vi vänta ytterligare 2 dagar?!

Anna gbg:
    Vad synd att ni inte kunde komma. Men kan ni inte komma nästa gång istället då?
    Vi behöver helt klart öva mer på den här första lektionen nästa gång, eller vad säger du FROGGY?

• FROGGY1

Patsa:Visst var det jättekul MEN också supersvårt!!Vi skrattade hela vägen hem i bilen åt hur man måste sett ut...men som sagt kul ! Vi får ju fila lite på detta till nästa gång hemma..;)

Tjejer, säger som Patsa, vi kör väl den 25/1 (det är flest som kan också)...Så är det bara några dagar kvar tills vi ses ! Vad tycks !!??

• TidigtUte

Hej hej!!!!

Ska vi ta den 25:e? Jag gör ny lista så får ni fylla på.

Kosmos 25/1 18.00

TidigtUte

Ha det gott!
    A

• Bröllopstokiig

Kosmos 25/1 18.00

TidigtUte
    Patsa
    Froggy

• Juni-05

Hej!
    CA: Grattis!!! Hoppas jobbet bidrar lite.
    MIKS: Hur är livet som student nu? Går det bra?
    Kosterbrud: Grattis till klänningen, härligt att den passade.
    FROGGY1: Har du fått tummen ur ännu? (ebay)

Alla är så flitiga på att skriva, det händer massa kul här när. ( Hinner inte gå in på BT längre- ledsen i ögat).

Låter kanon den 25/1!
    Ska vi inte välja något annat ställe då Kosmos brukar vara fullt!?!?

25/1 18.00

TidigtUte
    Patsa
    Froggy
    Juni-05

Kramar L8

• Anna gbg

Jag vill också vara med!

TidigtUte
    Patsa
    Froggy
    Juni-05
    Anna gbg

• Anna gbg

Måste bara fråga hur ni tänker ta er från kyrkan till festlokalen? Vi har varit lite inne på häst och vagn. Camilla på Villa Odinslund hade kollat upp lite olika men det var bara Sleipner som kunde ordna det på ett bra sätt. Men det kostar 4500:-. Synpunkter på detta....
    (eller förslag på annat ;))

• Brud_2005

Jag vill gärna vara med den 25/1 18.00 och uppdaterar listan:

TidigtUte
    Patsa
    Froggy
    Juni-05
    Anna Gbg
    Brud_2005

Anna gbg! För oss hade det också passat bra med häst och vagn, men det är alltför dyrt. Vi kommer därför att åka bil (lånad större bil som vi har under hela dagen dvs även för transport från stan alt blivande svärmors Saab cab!)

• solkatt

Hejsan alla!

Hoppas verkligen att jag kan vara med denna gång... Är dock liksom Patsa lite fundersam över hur jag ska känna igen er. Är det ngn som kn tänka sig att maila telefonnr, bild eller nå't? (solkatten@passagen.se)
    TidigtUte
    Patsa
    Froggy
    Juni-05
    Anna Gbg
    Brud_2005

Anna Gbg: Vi ska ha häst och vagn, Dragongården kör oss, men billigt är det inte (4000 . Våran offert från Sleipners landade dock på 5000:- (trots att det står 4500:- på hemsidan) så vi tyckte inte att de kändes bra.

Svar på tråden bt träff Göteborg 2