Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

bt träff Göteborg 2

*Phew* nu har jag äntligen hittat er igen...

C.A & Brud_2005:

Då var det nog er som jag såg gå över gatan.
    Jag tänkte att eftersom ni sa att jag skulle kolla efter bilder och planeringskalendra mm.(för att hitta er). Då tänkte jag att det var större chans att hitta er om jag kom lite efter 18 än prick 18, för då skull ni hunnit ta fram alla era saker och då skulle jag ha en chans att känna igen er.

Tråkigt att jag missade er denna gången med. Jag skulle verkligen behöva hjälp med tips & idéer.
    Men om nästa träff blir lör 26/2 på Bröllopsmässan så lär jag tyvärr missa den med, för då ska jag och min blivande gå. Ingen möjlighet att ta den träffen en annan dag?*Hoppas*

Kram Patsa

• Bröllopstokiig

För mig är det vilket som, jag kan både den 25/1 & den 27/1

• Bröllopstokiig

Nu har jag precis bokat en kurs i Bröllopsvals på 10 ggr som börjar nu den 19/1-23/3, det ska bli kul.

• Bröllopstokiig

FROGGY1:

Klart du få!
    Jag har läst att Mölndals Dansskola har fått bra betyg av många här på BT så därför bokade jag dem.

Mölndals Dansskola,
    Bröllopsvalskursen är på onsdagar kl.18:30
    10ggr = 1.5h/gång kostar sammanlagt 675kr/pers.

Sen har de även privat lektioner (har jag läst)som man kan boka om man vill ha hjälp med att hitta en egen "valslåt" och dansa till den.
    (Det funderade vi på att kanske ta lite närmare bröllopet, som är i augusti.)

P.S Det fanns platser kvar när jag ringde och bokade.

• Bröllopstokiig

Anna gbg:
    Vad kul!! Ja, visst kommer det att bli spännande, jag hoppas att det inte är svårt att dansa bröllopsvals och att de är duktiga på att lära ut. Nu är det bara 2 dagar kvar...

• Bröllopstokiig

Millemo: Vilket datum skulle passa dig bäst att följa med på BT-träff?

FROGGY1 & Anna gbg:
    Kan inte ni maila till mig på patsa05@hotmail.com (så jag kan få veta hur jag känner igen er den här gången?

• Bröllopstokiig

Vad säger ni, ska vi bestämma att vi träffas tis 25/1 då, så slipper vi vänta ytterligare 2 dagar?!

Anna gbg:
    Vad synd att ni inte kunde komma. Men kan ni inte komma nästa gång istället då?
    Vi behöver helt klart öva mer på den här första lektionen nästa gång, eller vad säger du FROGGY?

• Bröllopstokiig

Kosmos 25/1 18.00

TidigtUte
    Patsa
    Froggy

• Bröllopstokiig

Vart ligger nya Kosmos?

• Bröllopstokiig

Hej Tjejer!

Jag tycker det är bättre att vi tar nya Kosmos som vi hade bestämt, för det är så väldigt svårt & dyrt att hitta pakering i Linnè området vid den tiden.

/Patsa

Svar på tråden bt träff Göteborg 2