bt träff Göteborg 2
Är det OK med er tjejer att vi den här gången träffas och tar en fika på lilla Kosmos idag?
Det skulle underlätta en hel del för mig.
Är det OK med er tjejer att vi den här gången träffas och tar en fika på lilla Kosmos idag?
Det skulle underlätta en hel del för mig.
Åhh...jag är så glad.
Jag har nämligen velat lite hit och dit om jag ska ha någon handväska eller inte på bröllopet.
Men sen kom jag fram till att det är nog lättare för min tärnan och mig om jag har mina sminkgrejer i en liten handväska ändå och nu idag när jag var i en väskaffär så hittade jag en offwhite färgad liten "skinnväska" för bara 99kr, som jag sedan även kan använda efter bröllopet.KANON!!
(Jag blev så glad därför att det inte behövde bli så dyrt...som allt annat verka bli i detta sammanhang
Nu ringde de precis och sa att prästen som vi hade önskat få kunde komma till våran kyrka och viga oss. JIPPY!!
Anna gbg: Jag har köpt 1 väskan till mig och min syster(hon ville också ha en)på Kårlins väskor. De finns i en massa olika färger.
Vi gifter oss den 6/8-05
C.A:
Då håller jag tummarna!!
Juni-05:
vad är det för liveband? Vad kostade de? vad spelar de för slags musik?
Idag ringde "våran" präst till oss och ville träffas oss nu ibörjan på mars.
När jag då säger till min M2b, medans prästen är kvar i luren, om han kan träffa (prästens namn)den tiden?
(Jag ville inte säga: -Kan du träffa "Prästen" då? när prästen hörde, utan säger iställer prästens namn och hoppas att min M2b ska komma ihåg prästens namn sen jag sa det till honom dagen innan)
Nähädå, Då säger givertvis min M2b:
-vilken(prästens namn)?
Pinsamt, jag hoppas inte prästen hörde det
Men det gick bra i alla fall så nu har vi redan en träff med prästen.
Lika bra att göra en lista. Vilka kan komma?
BT-Träff tis 22/2 kl.18:00
Patsa
Froggy 1
Brud_2005
För min del så röstar jag fortfarande på att ha en BT-träff den 22:e som det ser ut nu.
Nu är det inte många dagar kvar tills vi ses. Men VART ska vi ses?
Jag tycker att vi ska gå till ett café som inte stänger så tidigt som det gjorde förra gången vi sågs.
augusti -05:
Det är bara att hänga på.
Jag var med på förra träffen och det var första träffade för mig.
JÄTTE TREVLIGT var det!!
solkatt:
Danskursen är jätte bra! Trevliga danslärare är det också.
Vi funderar på att gå kursen en gång till så att dansen verkligen sitter, men mest för att det är så roligt.