• miks

bt träff Göteborg 2

Jossan: Vad underbart det låter!! Inte lite avundsjuk..

Anna gbg: Var fick du tag på dina gröna skor?? Nyfiken... Tag med dom nästa gång vi ses!

På tal om BT-träff så kan jag både den 25:e och 27:de, fast den 27:de passar mig allra bäst. Fast jag är med på det som blir!
    //Malin

• miks

Hej på er!!

Måste bara fråga er som ska gå brudvals- kursen. Vad är det för skillnad på brudvals och vanlig vals?? Är det mer åt vienervals hållet?? Jag håller på att lära min blivande "vanlig" vals här hemma så jag blev bara så nyfiken.

Är det någon som har funderat på att köra något annat än vals på "första dansen"??

Ska vi bestämma oss för ett datum för bt-träffen??
    Det verkar ju som att de allra flesta kan den 27:e så ska vi köra på det??
    Millemo (Camilla) välkommen in i gänget!!

Kram Malin

• miks

Hej!!

Juni-05: Jo,då livet som student är verkligen superkul!! Men, att man blir så trött av att binda blommor hade jag ingen aning om!! Vill sova kl. nio på kvällarna..

Jag kan förmodligen inte komma den 25:e.
    ev ska jag gå på Fame men det är inte riktigt klart. Kan hända att jag dyker upp! Om inte så ses vi ju snart igen.

Kram Malin

• miks
    skulle hamna på raden ovanför såklart...
  • miks

Anna gbg: Tack! Det gick nog ganska bra tror jag, i morgon har jag prov på de latinska namnen... Det blir nog värre förstås!
    Vilken tid ska du till salongen i morgon? Jag slutar vid halv 4 så om du ska dit efter det skulle jag kunna hänga på, kanske en fika sen?
    Hoppas det löser sig med eran toastmaster!
    Vad synd att det blev så. Tur att det är såpass långt kvar iallafall så ni hinner fundera på det ett tag..

Hur har ni alla tänkt ang val av toastmaster?? Vi har ingen aning om vem/vilka vi ska välja.. Behöver lite tips och råd!

Kramar Malin

• miks

CA: Tack för tipsen. Det är ju bra med en från varje sida så att de känner oss båda. Behöver de vara bra på ngt speciellt??

• miks

Jag behöver hjälp med att ladda ner typsnitt!! Är det någon av er som är bra på detta?? Jag förstår ingenting i typsnittsdjungeln....

• miks

Hej!!
    Jag hade jättegärna gått till salong it på söndags men är tyvärr bortrest i helgen. Blomrum som är en helt underbar blomsterbutik skall vara med, det hade varit kul att se.
    Jag är gärna med den 22:a. Kan hända att jag kommer lite senare än 18 dock. Vart ska vi träffas?

22/2-05 kl. 18.00
    Patsa
    Froggy1
    Brud_2005
    Anna gbg
    Maj-2005
    Golvmoppen
    miks

Kramar Malin

• miks

Hej på er!!
    Tyvärr kunde jag inte komma med i kväll... Hoppas det blir en ny träff snart för jag saknar er!!

Hoppas ni hade trevligt!!

Lotta och Sharon: ska ni träna snart? Hade varit kul om vi kunde träna i hop ngn dag! Jag har varit mest på turion det senaste men ska gå på v.hamngatan i morgon kl.18. (m/station). Vi kanske ses?

Kramar Malin

• miks

Hej på er!
    Jag är oxå med på söndag!

Söndag 13/3 kl 18.00 Rumpan Bar
    Anna gbg
    C.A
    Brud_2005
    solkatt
    martins pingla
    Juni-05
    Patsa
    Bride2B
    miks

• miks

Hej på er alla!
    Kul att ni hade trevligt i söndags! Jag hoppas på en ny träff mkt snart... Har ju inte kunnat vara med på de senaste två träffarna så jag börjar få abstinens...

Anna: Det hade varit jättekul! Det har börjat lugna ner sig lite för mig nu så jag kan väl närsom tror jag. Dock inte veka 15 och 16 för då ska jag åka till småland och göra praktik. Men det blir väl innan dess??
    Hur går det på nya jobbet??

Kram Kram!!

• miks

Hej! Håller med om att underklädersparty låter mkt trevligare! Jag kan på annandag påsk, är ledig då.

Anna: Har inte bestämt mig vilken butik det blir i växjö, antingen cityfloristen el Astas blommor tror jag. Möjligtvis en handelsträdgård. Ska kolla runt lite.

Nästa vecka ska vi börja med brudbinderi i skolan!! Ska bli så kul!!

Sharon: det var inte min mailadress du menade? Vi pratade ju om inbjudningskorten i går.. Jag mailar över den iaf.

Martins Pingla: Jag blev jättenyfiken oma att höra mer ang din bröllopsresa!! Vi får prata om det när vi ses.
    Kram Kram!!

• miks

Jag vill oxå gärna träffas på annandagen! Eller på tisdag... hur har ni andra det???

• miks

Eftersom det verkar som många inte kan träffas på söndag föreslår jag att vi träffas på måndag kl 18. Vad sägs om det??

//Malin

• miks

Patsa: Vad kul det låter m dansen! Hur många gånder är det?? Tyvärr så har vi båda så vansinnigt dåligt med tid så det får väl bli en privattränare för oss kvällen innan bröllopet..

Ang BT-träff så kan jag kan både måndag och torsdag, de enda dagarna jag kan nästa vecka! jag åker till småland på fredag den 8/4 och skall vara där i två veckor så jag vill jättegärna träffas innan dess!!

Vi Kan väl se hur många vi blir!!
    Snälla tjejer skriv upp er!!

Skulle vara sjönt om vi bestämde ganska snart så jag kan planera m allt skolarbete osv...

Måndag 4/4 kl 18:00
    Miks
    Anna gbg

Torsdag 7/4 kl 18.00
    Miks
    Patsa

Kram!!

Svar på tråden bt träff Göteborg 2