• FROGGY1

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!Äntligen hittade jag tråden..Till Anna-gbg:Ett jättetack för info från dej igår!!Suveränt och bussigt att guida en vilsen internetare ;)...ska även säga grattis till dej Kosterbrud ang. din klänning. Vad hetter din Maggie Sottero modell ???? Lite nyfiken då jag är sååå sugen på att beställa....ha sett "Dion" som modell och den är jättevacker tycker jag....kram till er....jo ringarna förresten är två st!!!!Engelbertkopia;)...en på vardera sida om min ring i vitt guld och med 12st prinsessslipade (jag har 2 nu i min förlovningsring)....Imorrn hämtar vi våra undanlagda grejjer på Arkivet (fick hjälp av en lång herre som hade koll på både sina grejjer och var serviceminded). Anna, kanske du kan hitta din sista grejjer där???? Fortfarande lite sugen på att prata med Kosterbrud också ang. din beställning på nätet (som inte var ebay om jag har för mej...???). Må gott o vi hörs.....trist är det att va tillbaks i vardagslunket efter all ledighet..suck;)....

• FROGGY1

JA IGEN;)....nu har jag hittat på ebay en som säljer Dion för leverans....länkad till chic bridal ....är det någon av er som beställde från ebay som kom i konatkt med chic bridal och vet om det är bra o så...???375 dollar låg klänningen på nu men det var 9 days to go,,,,,vad tror ni ????? Det jag är så himla orolig för bara är LÄNGDEN på klänningen...jag är 1,79 lång!!!!så den inte blir för kort!!!!panik...ska mäta alla andra mått men längden ??? Kosterbrud , hur lång är du??? Vad valde du i storlek, minns inte om du tog en 8???? Skrev du hur lång du är???? Hur som helst så ska jag hem ikväll och registrera mej och sen buda,,,,,,huh...är alldeles stirrig--klänningen är ju så fin !!

• FROGGY1

Anna-gbg:
    Jag andas lugnare efter min beställning..;) eller kanske inte....kanske när den anlänt ,hihi...TACK för infon.....vi hörs....see u på torsdag.

Kosterbrud igen: det här med längden???????

• FROGGY1

Kosterbrud: Hm,,,du tyckte de var i korta laget...jag är ju 7 cm längre än dej och blir smått orolig att de ska va tillräckligt långa...skräcken är ju att den "dansar upp på benen" så att säga...En till fråga till dej är från vem på ebay du länkades till för just din klänning...jag kom ju ex till chicbridal som Bride2b skriver väl om i inlägget ovan...jag velar så...sen har jag sett att det finns bridsave också med MS klänningar....fortsättning följer......;) kram mej...förresten om du Kosterbrud tar 10 ska jag absolut ha det....(kunde du inte beställa längdtillägg eller nåt på din klänning?????)

• FROGGY1

;)nu kommer några frågor till...Kosterbrud, tack för din länk.Kikade in på den och såg att Dion fanns där..Blir ändå så förvirrad för där tar dom 813 dollar mot 375 på chicbridal....är det olika äkta??? också en fråga om din längd...har du provat klänningen med skor SAMT ska du ha underkjol???? Om isåfall hur hög sko provade du med och har du beställt udnerkjol från dom också på ebay???? Lite fler frågor som jag är evigt tacksam för att få svar på.....vill så snart som möjligt lägga min order....vi hörs....kunde man beställa längdtillägg hos din distrubitör???

• FROGGY1

Tack för att du hjälper mej vidare i "djungeln". Ok , så då är det så att det bara är kopior där...hm...ja visst kan man lägga till dessa pengar som du gjort för att få den äkta för det är fortfarande mkt billigt.Så känner jag att jag också vill göra. Var inne och kikade på den länken du gav mej och såg dessa "cerfifikatbilder" på nästan samtliga klänningar, dock visade den ingen bild på själva klänningen men det kanske inte fanns då du beställde heller?? Ang: underkjolen, skall du köpa den i butik i sverige eller kör du den via ebay också ??? Förstår ditt beslut om att vänta med underkjolen för den gör ju väligt mkt om tex klänningen behövs mer för längden....så att säga...När du provade med 5cm klack kan man säga att du blev ca 176cm lång och då är vi väldigt nära i längd;). Jag har inte tänkt att ha nån större klack utan endast nåt litet för att känna sig lite "höjd"....Då du hade 5cm klacken på dej låg klänningen perfekt då eller var den något kort/lång???? hihi dessa frågor......såååå tacksam.....vill beställa nuuuuuu.;)..kram mej

• FROGGY1

Kosterbrud:en liten fråga till idag..;) på ex på färger för Dion står det som exempel Ivory men sen står det Ivory with ice..??? Vad är det för nån, vet du det?Vilken färg tog du? Jag vill nog ha ivory eftersom jag är så ljus...men with ice låter spännande ??? ;) Vet du vart man kan se färgerna på nätet för jag har inte lyckats se detta.....kramis

• FROGGY1

Brud_2005: Håller med dej att det är väldans långt till slutet av fenruari så en kväll efter jobbet med nått lätt är helt okey för mej!....behöver ju massa stöd som ni sett;) i min beslutsångest när det gäller klänning....Patsa, du är välkommen (det blev ju lite fel sist)....Jag kan många kvällar i veckan men inte onsdagar....Förslag nån ??? Om 2 veckor eller nåt kanske... kram

• FROGGY1

PATSA: Va roligt !! precis vad vi tänkt gå på också. får man fråga var kursen är nånstans, tider, samt vad den kostar ??? Är också intresserad....hej

• FROGGY1

Anna-gbg: Kommer gärna förbi och kikar för jag är jättenyfiken!!!! En liten undran bara om jag kan värma o äta min lunchlåda hos dej om inte du misstycker;)....har nämligen begränsad lunchtid och har bara en timme....e det ok ??? Ska bli kul att ses...är där kanske redan innan 12 isånnafall....ringer på vägen...vi ses

Svar på tråden bt träff Göteborg 2