• FROGGY1

bt träff Göteborg 2

Anna-gbg:Nej veliga jag ;) har inte beställt ännu...ska berätta (för att se klänningen kolla Kosterbruds länk på sid 3 tror jag det var...thebartinico eller nåt på ebay). Grejjen är det och en fråga till Kosterbrud också här i och med att du både provat och beställt.....jag gav henne mina mått per mail och blev något förvirrad när hon föreslog size 16!!!!Jag kräver förvisso lite om mina höfter men här var det midjan hon ansåg ligga på 16 och då skulle man utgå från där man behövde störst och beställa den storleken??? Jag trodde jag var size 10 eller 12...men nu vet jag inte....den kommer ju vara jättestor längst upp om ni förstår;)..där drar jag ju inte så mkt..hihi......Kosterbrud, provade du andra storlekar än den du beställde ???? Vad gör jag nu ???? helt förvirrad och vet inte om jag vågar beställa.....funderar på att gå och prova och sen se vart jag hamnar storleksmässigt.....bli bara så ivrig för jag var ju beredd nu på att beställa........tjejjer...ge mej RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD !!!! kramar mej

• FROGGY1

Smilie:38 upptill och 40 nertill skulle jag nog tro.......hade du nåt tips??Hat du själv beställt MS klännning ????

• FROGGY1

hej tjejer! Jag kan 25/1.....torsdagen blir svårare....hoppas hoppas det blir lönedagen;)

25 januari:
    Brud_2005
    Patsa
    Anna Gbg
    Miks
    Froggy!

27 januari:
    C.A
    Patsa
    Miks
    Anna Gbg
    Brud_2005

see u

• FROGGY1

Anna-gbg: vilken storlek hade din klänning som du fick hem? jo jag ska ta mej en runda till affären !

Anna och Patsa: Vi ses på onsdagkväll på danskursen ;) Ska bli kul....vi var och såg "Shall we dance" igår o nu blev man ännu mer inspirerad att glida ut över dansgolvet ;).....

Kosterbrud: Har du fått din klänning ?

Blir det 25/1 ????? vilka flera kan ?????

• FROGGY1

Kosterbrud: Åh va spännande för dej att få hem din efterlängtade klänning!Du måste rapportera till mej när du fått den...jag ska ut till helgen nu för att verkligen kontrollera storleken...man får hoppas sen bara att dom kör med samma MS storlekstabell som klänningarna som finns i affären här bara...Vi ses nästa vecka
    Kram mej
    psst...de här dagarna har jag "levt" på bt tråden ;)......
    må gott

• FROGGY1

Kosterbrud: ETT STORTJÄTTEGRATTIS till din fina klänning. Blir verkligen glad för din skull !!! du får berätta mer när vi ses !!hur länge fick du vänta totalt på din klänning? Må gott

• FROGGY1

Kosterbrud: Ska nu göra som du....försöka testa den först...lägger då ordern till helgen kanske...så till nästa träff har jag förhoppningsvis kommit till skott ;)...

• FROGGY1

HALLOJ. Fler kan 25/1 ;).......för C.A (som ej kunde 25/1) kan nu ej ngn av datum pga kurs hon skulle på tror jag......så då blir jag det fler som kan 25....please...vill gärna träffa er !!! Vad säger ni??? är 25/1 OK !!!!! blink blink ;).....o lön har vi fått då o allt.....fira !

• FROGGY1

Patsa:Visst var det jättekul MEN också supersvårt!!Vi skrattade hela vägen hem i bilen åt hur man måste sett ut...men som sagt kul ! Vi får ju fila lite på detta till nästa gång hemma..;)

Tjejer, säger som Patsa, vi kör väl den 25/1 (det är flest som kan också)...Så är det bara några dagar kvar tills vi ses ! Vad tycks !!??

• FROGGY1

Hej vänner! Så blev det tillslut klart i min storleksjakt och klänningsvånda;)..var och provade ut storlek igår och enligt dom ska jag ha storlek 40 och översatte det raskt till 12 (Anna-gbg samt Kosterbrud rätta mej nu om jag tänker fel).Igår kväll (med sambon samt ett STORT glas rött;) gick vi in på ebay och skulle köpa. Grejjen var det att då sände automatiskt ebay svaret till mitt e-mail som naturligtvis är mitt jobbs och därför kunde jag inte fortsätta igår...MEN imorrn måndag kväll kan jag förhoppningsvis sätta punkt för min "jakt" och vänta in min Dion klänning.......ni som hjälpt mej på vägen har ett särskillt tack från mej som var helt velig i början.....Nu ser jag fram emot att träffa er på tisdag. Ställe?? Något där vi absolut inte behöver leta plats (lilla Kosmos vid grönsakstorget har väldigt få bord.....) Finns fler förslag kanske ?? Må gott , Kram mej

Svar på tråden bt träff Göteborg 2