bt träff Göteborg 2
Anna-gbg:Nej veliga jag ;) har inte beställt ännu...ska berätta (för att se klänningen kolla Kosterbruds länk på sid 3 tror jag det var...thebartinico eller nåt på ebay). Grejjen är det och en fråga till Kosterbrud också här i och med att du både provat och beställt.....jag gav henne mina mått per mail och blev något förvirrad när hon föreslog size 16!!!!Jag kräver förvisso lite om mina höfter men här var det midjan hon ansåg ligga på 16 och då skulle man utgå från där man behövde störst och beställa den storleken??? Jag trodde jag var size 10 eller 12...men nu vet jag inte....den kommer ju vara jättestor längst upp om ni förstår;)..där drar jag ju inte så mkt..hihi......Kosterbrud, provade du andra storlekar än den du beställde ???? Vad gör jag nu ???? helt förvirrad och vet inte om jag vågar beställa.....funderar på att gå och prova och sen se vart jag hamnar storleksmässigt.....bli bara så ivrig för jag var ju beredd nu på att beställa........tjejjer...ge mej RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD !!!! kramar mej