• FROGGY1

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!Var också på mässan i lördags och den var helt ok. Såg superläckra smycken från Brides and Beuties (butik i Borås)...måste dit och kika. såg lite buketter också som var fina. Tänkte va ute i god tid för ett förslag på att ses...vad sägs om tisdag 15 mars ???? Vilka kan ?? Må gott ! Vi ses
    Patsa: Har du läst mitt mail ??? Om du har.....please kan inte du skriva några rader till mej...Har lite mer frågor till dej...

• FROGGY1

HEJ IGEN:Ska vi föreslås att ses på en söndag istället????Behöver man inte stressa efter jobbet/plugg m,m....söndag vid 14.00 tiden ????? är detta en möjlighet????Söndag 20 mars ???? Passar det många ???

• FROGGY1

Wranges har 20% i enjoy MEN det gäller inte specialarbeten/efterbest m,m...alltså inte om man ska göra sin ring (som många av oss).

C.A: de 1000 kr rabatt du fick via Wranges..gällde det oberoende specialbest eller "vanligt" köp av ring som finns i affär????

Vi har kollat på ring(ar) där också och vi fick en liten rabatt (ska göra ringar) eftersom min kille köpte våra förlovningsringar av en tjej där....

• FROGGY1

Först Martins Pingla: kanonsnygg klänning !!! Du kommer bli jättefin.

Själv fick jag värsta våndan idag då jag tänkte på min klänning som ska komma....har ju inte hört nåt ännu...

Kosterbrud: Om du läser detta...hur gjorde du när du betalade ? Betalade du hela summan först ? Vad valde du för upplägg på transporten av klänningen ???

jag fick en liten nojja här nu.....kanske lägger sej snart igen;)

Träffas,,,,måste vi göra snarast allihop !!
    Vi ses ! Kram mej

• FROGGY1

HEJ TJEJJER !!!!! Gissa vad!!Vi bokade en bröllopsresa imorse,,,,vi hade ju egentligen tänkt att ligga lågt ett tag och ev boka något minre i resväg närmare bröllopet men nu står vi här med en resa till.....BORNEO!!Jag e överlycklig och känner att då får man ett härligt avslut på detta år av underbar planering...(får dra åt svångremmen i budgeten lite till bara ;)......hur som helst så blir vi 11 dgr på ett hotell som heter Nexus och sen flyger vi till Kuala Lumpur o bor 3 nätter där. Ving som vi flyger med lyfter dagen efter vår stora dag så det blir till att ha väskan färdigpackad....

Hade så gärna träffat er på söndag men jag är i sthlm från tors kväll. Ni får ha en skön söndag och planera gärna in en ny träff !! Må gott o Kram Mej !

• FROGGY1

Jajamen! tar med mej katalogen o visar....har flera som jag kan ta med för er som funderar på andra resmål...STS har flera spännande resmål i sin katalog med lite nyheter och så.

Boka gärna in ny träff snarast för jag vara med !!!!!! ha en bra dag.

• FROGGY1

HEJ TJEJER!!! Hoppas ni hade kul träff igår och att ni kanske bokade en ny snart!!!Jag var i sthlm i helgen på Melodifestivalen bla....ett stort tryck i Globen och vi stod upp och sjöng till Nanne som var min och min kompis favorit!!

Köpte bokstäver i en tröjaffär (Wife , Husband ;)...skall trycka dessa på en svart top till mej och annan svart tröja till min blivande...lite kul att ha på planet ner på resan dagen efter....det finns massa kul man kan trycka på sina tröjjor. Min syster köpte Övningsgår till sin snart 1 åriga son..;)

Patsa: Vi ses imorrn !!!!!

ha det gott. vi hörs !!!

• FROGGY1

PATSA: hoppas du hinner läsa detta idag tisdag....har förlorat mail så nu finns inte dina telenr m,m sparade....maila mej så ringer jag dej om tid ikväll !!! Vi hörs !Kram C

• FROGGY1

hej tjejer!
    Martins pingla: Blir nyfiken på vart ni kollar resa??? hur har ni tänkt?

Patsa: Tack för senast! Det var jättetrevligt!

Håller nog med om att plastburkar inte lockar mej särskillt (underklädesparty lockar mer..:)...har inte råd heller med våran bröllopsbudget som stadigt tickar uppåt...;)

När ses vi igen ?????? Vill prata meeeeraaa!!! Kram

• FROGGY1

martins pingla: grattis till resan!!Vet hur det känns ! Vart ligger ön ??? vilket bolag åker ni med ? finns det en länk man kan kika in på ?!
    Må gott

• FROGGY1

halloj! Söndag kan jag med ! Tid, 15.00 ?? ska bli roligt att ses igen ! Kram

• FROGGY1

HALLOOOOO TJEJJER !!!! gissa vad....fick precis mail om at min klänning anlänt till USA och kommer shippas snarast och från det den sänts tar det ca 2 veckor......det är nära nu.....;)..var bara tvungen att berätta!!! (Drömde om klänningen inatt och då var den inte cremefärgad när den kom utan svart o röd och gick till knäna.....en rysare med andra ord;).....

träff..hur blir det ..kanske ska ta en veckodag istället då många verkade vara borta till helgen !

må gott i vårsolen ! Kram mej

Svar på tråden bt träff Göteborg 2