• Anna gbg

bt träff Göteborg 2

SOLKATT: berätta mer :) Har de någon hemsida? Hur långt kör de er? Vad är det för typ av vagn och så vidare...

• Anna gbg

Brud_2005: Du hade en så fin bild på gröna och vita kallor när vi sågs senast. Hade du kvar bilden på datorn? Skulle du i så fall vilja skicka den till mig?

Froggy: Har det blivit något bud ännu ;)

• Anna gbg

Ca: Tack för mailet! Det ar inte riktigt en sån som brud_2005 hade på bild. Den var mer "randig" om jag minns rätt. Men jag måste säga att den jag fick bild på från dig var otroligt effektfull. Lite trollsk på något vis. Men att välja på... HUA :)

Brud_2005: så himla snällt av dig!!

Froggy: Lyckea till!! Blev det den som var på Kosterbruds länk? (men det var ingen auktion på den - det var väl fast pris - eller?!)Hur lång tid är det kvar tills du vet?

• Anna gbg

Brud_2005: När tror du att du kommer vara på Johans (om det nu blir att vi träffas i Linnéstan)? Jag är lite sugen på att titta på slöjor Tänket hör aom det finns slöjor i "blusch" (färgen på min klänning) och vad de kostar osv...
    Kanske fler som är sugna?

• Anna gbg

Brud_2005: Var du och hämtade slöjan idag? Har haft så mycket annat att göra idag så jag såg inte ditt inlägg förrän nu. Men om du fortfarande ska dit imorgon så möter jag dig gärna där vid 17.30.

Har vi spikat (Lilla) Kosmos eller?

• Anna gbg

Brud 2005: Jag väntar nog lite med att titta på slöja i alla fall... En annan gång.

Froggy: Härligt! Förstår att du är förväntansfull!! Vet du hur lång tid det kommer att ta?

Patricia1977 : välkommen. Måste tyvärr säga att det finns fler butiker i stan som inte har någon vidare service. Vill inte nämna några namn och ger dig förutfattade meningar. (Vi kan ta det ikväll i så fall). Jag har varit på Ramona och fick bra service - men om jag hade tur eller Brudd_2005 hade otur - det vet jag inte.

• Anna gbg

Hej tjejer!
    Jag ska åka hemifrån nu så om det blir någon ändring av plats (annat än Lilla Kosmos) så kan någon väl ringa till mig? Mitt mobilnr finns på maillistan som vi gjorde efter första träffen.
    Annars syns vi där kl:18.
    Taxåmycket

• Anna gbg

Juni-05. Lovade igår att maila något till dig. Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad det var ;)Antingen var det dikten vi pratade om eller så var det en psalm... Kommer du ihåg?!

Ps: Sambon godkände ringen! Men vi går väl inte och "bokar" riktigt än.

• Anna gbg

Patricia: Jag (och några till på den här tråden) kan varmt rekmendera att du tar en till på E-bay och deras bröllopsklänningar. Det finns massa pengar att spara! Jag köpte min helt underbara (äkta) Maggie Sottero klänning för 3500:-. Detta var inklusive frakt och försäkring. Samma klänning kostade 15000:- i en butik i stockholm!!
    Jag har aldrig handlat NÅGOT på nätet så det kändes helt galet att dundra på och köpa min brudklänning från USA. Men det var inga problem!
    Nu är vi några stycken som gjort så och vi hjälper gärna till om du behöver hjälp...

• Anna gbg

Jag fick min klänning 2-3 veckor efter att jag beställde den (eller rättare sagt vann den på auktion). Så jag har haft den hemma sen i september.
    Alla frågor man har om en klänning besvaras snabbt och lätt av säljarna. Det är mina erfarenheter i alla fall.
    Min klänning har snörning i ryggen så den "täcker" fler strlkar än en med dragkjedja. Ofta kan man ju prova modellen och stlken i en butik här hemma innan man beställer.

Svar på tråden bt träff Göteborg 2