• Brud_2005

bt träff Göteborg 2

Anna gbg! Vår toastmaster är även min blivande makes best man och han bor i Stockholm... Vi kommer att lösa det genom täta telefonsamtal, e-mail etc då det börjar dra ihop sig och han kommer dessutom att komma hit till Göteborg någon dag före bröllopet. Jag är övertygad om att det går att lösa om man bara vill... Jag tycker att ni skall prata med killen i fråga och höra efter vad han tycker. Om han tror att det skulle fungera att han är toastmaster trots flytten så finns det väl ingen anledning att tillfråga någon annan, eller?!

Det vore guld om du hade möjlighet att maila bilderna på frisyrerna till mig. Ett stort tack på förhand!

• Brud_2005

Anna gbg! Tusen tack för hjälpen med länken till frisyrerna!

• Brud_2005

Patsa! Roligt att ni fick den präst ni ville!!! Vi skall träffa "vår" präst i nästa vecka. Någon som vet hur ett vigselsamtal går till?

Anna gbg! Vi skall ev till bröllopsmässan i Stockholm nästa helg. Den guldsmed vi skall anlita för min vigselring kommer att vara där och det beror lite på var han vill träffa oss (på mässan alt i hans ateljé). Vi har en hel del annat inbokat (jag skall på en sk "make over" hos en makeup artist och vi skall nog även hinna med att träffa vår toastmaster) så om Stig (gulsmeden) vill träffa oss i stan så är jag osäker på om vi hinner med bröllopsmässan.

• Brud_2005

Nu är våra inbjudningskort äntligen på väg!!!

I veckan som gick fick vi dessutom en ny präst- Marika Palmdahl, då den präst som ursprungligen skulle viga oss skulle tjänstgöra i en annan församling. Vi skulle ha träffat honom nu i veckan som kommer, men nu skall vi istället träffa Marika i slutet av februari/början av mars. Hon lät väldigt trevlig då jag pratade med henne så det känns bra även om jag blev superstressad först då jag fick reda på att vi skulle få en ny präst.

Nu i veckan som kommer skall vi träffa kocken och bestämma menyn och på fredag åker vi till Stockholm för att beställa min vigselring så vår bröllopsplanering går sakta men säkert framåt!

• Brud_2005

Jag träffas gärna tidigare!!! Vi hade ju t.ex pratat lite om att gå på bröllopsmässan tillsammans- någon som kan tänka sig att göra det? I annat fall så kanske vi kan träffas någon kväll nästa vecka (t.ex den 21:e alt den 22:e)?

• Brud_2005

Jag röstar också på den 22 (skall till Stockholm i helgen), men självklart skall ni som kan gå till Salong IT. Jag var där förra året och det fanns t.ex en del riktigt vackra buketter att titta på.

• Brud_2005

Vad sägs om t.ex Kafe Vallgatan? Skall bli jätteroligt att träffas .

• Brud_2005

Blir perfekt!!! Jag dyker upp på Fröken Olsson kl 18. Skall bli roligt att träffas

• Brud_2005

Tjejer! Tack för en trevlig träff igår! Hoppas vi kan få till en träff snart igen !

Patsa! Dina inbjudningskort etc var otroligt snygga och jag kommer att "låna" din idé med sidenbanden (fast till våra festprogram) om det är ok. Var det på Panduro du hade köpt de små öljetterna? Kommer du ihåg vad de kallades för?

• Brud_2005

Vi var också på bröllopsmässan igår. Jag tycker att den var "ok"- varken mer eller mindre, men jag hade säkert ångrat mig om vi inte hade gått dit... Vi löste dock en kombinationsbiljett så att vi kunde gå på de andra mässorna också så det blev en rolig dag med mycket inspiration! Innan mässan var vi dessutom och såg ut en frockcoat till min blivande make så nu kan vi bocka av ytterligare en sak på "to do-listan"- skönt!

Patsa! Jag kunde givetvis inte hålla mig utan gick till Panduro i slutet av förra veckan och införskaffade öljetter samt sidenband- kommer att bli perfekt till våra festprogram!!!

Svar på tråden bt träff Göteborg 2