Yes, jag har gått ner 0,5 kg på två veckor till så jag har nu gått ner ca 2,5 kg på 4 veckor. Har börjat skärpa mig och går efter viktväktarnas popintsplan, planerar vad jag ska äta i förväg, vill jag fika eller äta godis, så planerar jag in det också så att det passar inom programmet, klarade mig igenom påsken på det sättet. äntligen verkar något fungera igen. kan varmt rekomendera viktväktarnas cd-rom, nu har jag en äldre upplaga, så jag vet inte hur deras nyaste program är, men detta verkar funka i allafall, nu när jag har skärpt till mig själv. Äter mer än någonsin också, god mat.
Har redan blivit piggare. försöker röra på mig varje dag, och hoppas få ett jobb som städare i sommar, för då skulle verkligen varje dag vara som ett träningspass, först cykla dit och sen städa hela dagen och cykla hem. har också planer på att bli medlem på det närliggande gymet om jag får jobbet och träna där innan eller efter, så har man det gjort när man åker hem så kan man ha picnic med sambon och njuta och lata sig resten av dagen men jag vet inte om jag får jobbet än så man ska väl inte sätta sina förhoppningar för högt, fast jag har kallats tillbaka på en andra intervju på tisdag (var på en i onsdags)innan den första intervjun så var jag jätterädd för att de inte skulle vilja ha mig på grund av tjocklek, men när man kallats dit ännu en gång så måste de väl åtminstone vara lite intresserade eller hur?