ViktNeråt-05
gårdagen gick bättre i alla fall, och ikväll ska jag träna, om ryggen tillåter det. Vaknade imorse av att den gör sjukt ont, förhoppningsvis släpper det av ett gympappass..
gårdagen gick bättre i alla fall, och ikväll ska jag träna, om ryggen tillåter det. Vaknade imorse av att den gör sjukt ont, förhoppningsvis släpper det av ett gympappass..
Fru Larsson: om du tränar så mycket som du säger och ändå äter hyfsat sunt så tror inte du behöver oroa dig, kilona kommer att ramla av tids nog.
det pizzatipset kändes lockande! Ska jag testa nästa gång, eller så baka egen pizza, då kan man göra en onyttig åt sambon som älskar ost och en bakad på grövre mjöl och med ytterst lite mager ost och massor av nyttigt på istället till mig. finns det något godare än lök, paprika, champinjoner och färska tomater? nej, just det!
pratade just med min mor på telefon, de skulle äta pizza.. de godaste sorterna också :(
Själv siter jag här utan sambo (han är ute och äter med en kompis), ingen mat hemma, inga pengar (CSN kommer imorogn), hål i skorna och trasig vinterjacka. Och jag är HUNGRIG! Just nu sitter jag och tycker synd om mig själv, har tenta på fredag om en vecka och måste sätta igång med plugget, det blir alltså mindre tid för träning än förut i en vecka...
Inga pengar=ingen pizza... tjänar några kalorier...
Kickan: de verkar jobbigt, min sambo åker till asien nästa veckor och blir borta ett par veckor, hur ska jag då kunna äta?
Vad gör din? Oljeplattform ;)
Min programmerar...
Jag åt just en morot, har ingen aptit, och ingen frukost heller :(
BLÄ, bara en dålig dag, ananrs kan jag faktiskt ta reda på mig själv...
jag har tenta på fredag och tycker mest synd om mig själv.. ingen lust att vara nyttig eller träna.. :(
jag gör mitt bästa och det går faktiskt ganska bra :)
grattis therese! heja på!
Nu är det slut på pluggandet. Nu får det går som det gå imorogn (hoppas bra :))
ska bli skönt att komma igång med träningen igen
Therese: jag skulle skippa algpillrena och fortsätta med dieten. Se till att fira rejält imorogn, man förlovar sig ju bara en gång. Sen kan du fortsätta med träning och kost igen på måndag. Grattis förresten! :)
jag har det precis lika illa! Pizza med lillasyster igår plus lite godis och snacks, vet inte vad som tog åt mig.. Saknar min sambo något oerhört, inte alls van att vara ensam så jag tror att det ställer till det för mig