• Kaijsa

Kuvertpriser - vad betalar ni & vad ingår?

Hej

Nu har vi hittat och bokat en underbar lokal i Stockhom för vårt bröllop.

Men jag är lite nyfiken - vad kostar er lokal och vad betalar ni i kuvertpris, och vad ingår då?

Vi betalar 1500:- för lokalen

Kuvertpris 650:- då ingår:
    Välkomstbubbel
    Förrätt med ett glas vitt
    Varmrätt med två glas rött
    Efterätt med dessertvin
    Kaffe med Avec

Vi måste själva betala för en bröllopstårta, som vi tar dit men de serverar den.

Städ och personal ingår i priset!!

Berätta vad betalar ni?!?!?

• Svar på tråden Kuvertpriser - vad betalar ni & vad ingår?
  • Kaijsa

Serveringspersonalen kommer ju att fylla på vin till de som har tomt i glasen - men de sade att det brukar landa på ca 2 glas till varmrätten.
    Självklart fylls det på om det behövs!

För mig är det viktigt med proffsig personal och en riktig 3-rätters sittning. Men om man tycker att buffé är ok så är väl det bra. Jag tycker det känns lite budget - även om det tydligen inte är det när man ser kostnaderna!!

• Kaijsa

Hej Malin81

Det är ett slutet sällskap, så det är inget som kan bokas om man inte är medlem - som min Pappa som tur är!! Tjoho!

• Kaijsa

Nikita

Som jag skrev är det viktigt för mig med en sittning!
    Dessutom påpekade jag ju att det tydligen inte är budgetaltrenativ med buffe (som jag alltid trott)

vi ska ha både veganer och vegetarianer och folk med specialkost, så det är mest det festliga jag är ute efter - buffe känns lite som personalfest för mig

men det är ju så klart personligt!
    lycka till

• Kaijsa

Vi känner mest att man varit på /ordnat så många fester med buffe och annat. Bröllop ska vara lite mera pampigt och högtidligt - det är nog därför jag inte känner att det är ett alternativ!

....smaken är som baken! Och tur är väl det!

Svar på tråden Kuvertpriser - vad betalar ni & vad ingår?