• Umebruden

Träff i Umeå

Så här på en höft kan jag säga att det funkar för mig också, men måste dubbelkolla...

• Umebruden

Jag är osäker på om jag kan den 24:e, jag har registrering den dagen, så det blir nog en heldag för min del med föreläsning efteråt.
    Det beror förstås också på vilken tid det blir?

• Umebruden

Nu har jag kollat mitt schema för 24:e, jag går till 15.00 den dagen. Så om det går att ta träffen senare än så kan jag vara med.

• Umebruden

Cinnamons förslag låter bra för min del i alla fall.

• Umebruden

Jag får väl försöka hitta er om jag kommer lite sent. Är inte säker på att jag hinner ner till exakt 15.30...

• Umebruden

Magnus flikka:

Ni får ha en stor skylt eller nåt, som de har på flygplatser på film... ;)

• Umebruden

Jag fick förhinder tyvärr... skolan drog ut på tiden.
    Jag kommer gärna på nästa träff, om det passar mitt schema. Har ganska många helt lediga dagar eller halvdagar.

• Umebruden

Jag kan inte träffas på veckodagar de närmaste tre veckorna eftersom jag är på praktik i Robertsfors (långa dagar). Helger går dock bra.
    Jag har inte tänkt gå på bröllopsmässan men träffas gärna ändå...

• Umebruden

Jo, börjar bli dags. Har dock fullt upp den här veckan...

• Umebruden

Och jag är borta hela påsken... ska sy brudklänningen då!:)

• Umebruden

Nej, jag vet att påsken inte är den 14:e, jag skrev det ang. att Bröllopsälskaren sa att hon skulle vara borta ända fram till påsken, i fall att det skulle bli nåt när hon kommer tillbaka.
    Jag tror att jag kan den 14:e, jag har lektion till 14.45, så då hinner jag nog ta mig ner på stan.

• Umebruden

Fredag går bra för min del, och gärna tidigare på eftermiddagen för mig också. Ska nämligen på filmvisning på universitetet kl. 16.00.

• Umebruden

Funkar för mig med 14.00, jag måste fara vid 15.30 för att hinna till universitetet. Men då hinner jag ju träffa er i alla fall!

• Umebruden

Det låter bra för min del!

• Umebruden

Absolut inga problem för mig att komma på fredag, behöver inte gå på filmvisningen, så jag är ledig hela dagen.

• Umebruden

Måste tyvärr också komma med återbud...:( Har vare sig buss- eller fikapengar... :(

• Umebruden

Ja, det tycker jag låter som en bra idé.

• Umebruden

Vi ska gifta oss om tre veckor, den 30/4. Det blir i Umeå Stadskyrka.

• Umebruden

Hetta:
    Jo, tack, det känns väldigt bra att det äntligen ska bli av, men stressigt också att hinna få allt klart.
    Prästen ringde i alla fall idag och vi bokade en tid för vigselsamtal, så det blir avklarat.

Svar på tråden Träff i Umeå