Träff i Umeå
Så här på en höft kan jag säga att det funkar för mig också, men måste dubbelkolla...
Så här på en höft kan jag säga att det funkar för mig också, men måste dubbelkolla...
Jag är osäker på om jag kan den 24:e, jag har registrering den dagen, så det blir nog en heldag för min del med föreläsning efteråt.
Det beror förstås också på vilken tid det blir?
Nu har jag kollat mitt schema för 24:e, jag går till 15.00 den dagen. Så om det går att ta träffen senare än så kan jag vara med.
Cinnamons förslag låter bra för min del i alla fall.
Jag får väl försöka hitta er om jag kommer lite sent. Är inte säker på att jag hinner ner till exakt 15.30...
Magnus flikka:
Ni får ha en stor skylt eller nåt, som de har på flygplatser på film... ;)
Jag fick förhinder tyvärr... skolan drog ut på tiden.
Jag kommer gärna på nästa träff, om det passar mitt schema. Har ganska många helt lediga dagar eller halvdagar.
Jag kan inte träffas på veckodagar de närmaste tre veckorna eftersom jag är på praktik i Robertsfors (långa dagar). Helger går dock bra.
Jag har inte tänkt gå på bröllopsmässan men träffas gärna ändå...
Jo, börjar bli dags. Har dock fullt upp den här veckan...
Och jag är borta hela påsken... ska sy brudklänningen då!:)
Nej, jag vet att påsken inte är den 14:e, jag skrev det ang. att Bröllopsälskaren sa att hon skulle vara borta ända fram till påsken, i fall att det skulle bli nåt när hon kommer tillbaka.
Jag tror att jag kan den 14:e, jag har lektion till 14.45, så då hinner jag nog ta mig ner på stan.
Fredag går bra för min del, och gärna tidigare på eftermiddagen för mig också. Ska nämligen på filmvisning på universitetet kl. 16.00.
Funkar för mig med 14.00, jag måste fara vid 15.30 för att hinna till universitetet. Men då hinner jag ju träffa er i alla fall!
Det låter bra för min del!
Absolut inga problem för mig att komma på fredag, behöver inte gå på filmvisningen, så jag är ledig hela dagen.
Måste tyvärr också komma med återbud...:( Har vare sig buss- eller fikapengar... :(
Ja, det tycker jag låter som en bra idé.
Vi ska gifta oss om tre veckor, den 30/4. Det blir i Umeå Stadskyrka.
Hetta:
Jo, tack, det känns väldigt bra att det äntligen ska bli av, men stressigt också att hinna få allt klart.
Prästen ringde i alla fall idag och vi bokade en tid för vigselsamtal, så det blir avklarat.