• julibrud05

Träff i Umeå

Det gick visst inte att skriva mer i det gamla namnet Umeträff så jag börjar en ny.
    Finns det någon mer än jag som kan träffas någon eftermiddag vecka 3 eller 5? Jämna veckor kan jag tyvärr inte. Nu slänger jag ut ett datum: den 31 januari klockan 15.30?? Tyck till!! Det skulle vara kul att ses igen nu när dagen D börjar närma sig..

• Svar på tråden Träff i Umeå
  • hipsterlillamy

Jaaa en ny träfftråd!!
    Den dagen kan jag!!!:)

• Umebruden

Så här på en höft kan jag säga att det funkar för mig också, men måste dubbelkolla...

• Cinnamon

Då kommer jag inte. Jag ska ju gifta mig på lördag den veckan och vi kommer att ha främmande. Men ha så trevligt ni.

• hipsterlillamy

Åhhh va spännande Cinnamon!!!:) Det börjar dra ihop sig för er!!!:)

• aug2005

Är lite osäker på om jag kan komma då... skulle vara kul att träffa er...men, förhoppnigsvis så löser det sig med barnvakt o sånt...

• Magnus flikka

Men då kommer vi ju ALDRIG få träffa dig Cinnamon!! *dramatiserar*

Jag tror att jag kan det datumet och den tiden, har dock inte fått schemat än för vårterminen så jag vet inte 100... grrr...

• Magnus flikka

Såg att det låg ute ett förslag om den 24 också, det är ett _mycket_ bra alternativ för min del iaf...!

• Cinnamon

*morrar lite med Magnus flikka* Att lärarna inte kan få ut schemat i tid är verkligen dåligt. Ett preliminärt duger ju gott, då får man ju lite koll på upplägget i alla fall.

Den 24 passar mig bättre. Men då går det inte för julibrud (anar något med udda veckor)? Egoförslag: En träff den 24 jan och sen en tre veckor senare (v7)?

hipster: Ja, det är spännande. Vi fixar, donar och bestämmer saker. På nåt sätt ska allt blir klart i tid och bra...

• hipsterlillamy

Jag kan oxå det 24:e.
    Kan båda dagarna!!!:) Nu är det bara att bestämma vilken som är bäst!!!Skulle ju vara kul om så många som möjligt kan va me.

Cinnamon: Måste ju kännas som om tiden står stilla nu. Kan knappt vänta till i augusti jag....:) SKa bli hur kul som helst!!

• winter_wedding

Den 24:e skulle passa bättre för mig också, skulle vara kul att träffa er igen! Idag är det precis en månad kvar för oss, och sååå mycket kvar att göra!!!! :)

Svar på tråden Träff i Umeå