• julibrud05

Träff i Umeå

Det gick visst inte att skriva mer i det gamla namnet Umeträff så jag börjar en ny.
    Finns det någon mer än jag som kan träffas någon eftermiddag vecka 3 eller 5? Jämna veckor kan jag tyvärr inte. Nu slänger jag ut ett datum: den 31 januari klockan 15.30?? Tyck till!! Det skulle vara kul att ses igen nu när dagen D börjar närma sig..

• Svar på tråden Träff i Umeå
  • Umebruden

Måste tyvärr också komma med återbud...:( Har vare sig buss- eller fikapengar... :(

• Cinnamon

Det gick ju inte så bra den här gången heller... Jag var förvisso lite sen, men det verkar som jag letade förgäves. Nytt försök igen efter påsk?

• Umebruden

Ja, det tycker jag låter som en bra idé.

• winter_wedding

Jag med! Då missade vi varann cinnamon, jag var där i tid men gick ganska snart då jag kände mig lite ensam

• Cinnamon

Det var ju tråkigt att vi missade varann sist. Inte för att det riktigt fanns plats på Station, det kryllade av mammor med små barn...

När försöker vi igen?

• Hetta

Hejsan!
    Ska flytta till Umeå 1 juni, så då vill jag gärna vara med på era träffar!

• aug2005

Hetta; Vad kul att du ska flytta till Umeå. Välkommen i "umegänget"

• Hetta

Man tackar!
    Så när o var ska alla ni gifta er?
    Vi ska gifta oss den 20 augusti i Blekinge.

• Umebruden

Vi ska gifta oss om tre veckor, den 30/4. Det blir i Umeå Stadskyrka.

• Hetta

Umebruden:
    Vad kul! Så snart! Hur känns det?

• l i s a

Tjingeling!
    Jag sticker in näsan i tråden och vinkar till er andra umeåtjejer

• Umebruden

Hetta:
    Jo, tack, det känns väldigt bra att det äntligen ska bli av, men stressigt också att hinna få allt klart.
    Prästen ringde i alla fall idag och vi bokade en tid för vigselsamtal, så det blir avklarat.

• Hetta

l i s a :
    Hejsan! Jag är också alldeles ny. Nästan FÖR ny, eftersom jag inte flyttar till Umeå förrän 1 juni!
    Var o när ska du gifta dig?

• hipsterlillamy

Nån ny träff kanske vi borde försöka fixa ihop nu va?!?!?!?!

Jag prövar slänga ut ett datum...20/4 klockan 15?????

• aug2005

Passar mig!(har i och för sig inte kollat med barnvakt men det löser sig,förhoppningsvis)

• l i s a

Hetta, hej och tackar :) Välkommen i förskott (kan man säga så? *s*) till coola umeå! Har du fått jobb här eller vad för dig hit?

Vi har varken datum eller plats bestämda. Vi firar 1 år förlovning den 30/4 och har fullt upp att planera för den dagen

Saken är väl den att vi inte har råd att gifta oss på det sätt vi vill (trevlig middag med vänner och familj = måånga) än på ett tag då jag är (delivs) arbetslös *grr* och ekonomin sisådär.

Men jag hänger gärna på här för att glutta på alla andra umetjejers (för killar finns väl inte här?) planer och suktar lite. Och vem vet, plötsligt dyker det upp ngn man känner 8)

• l i s a

oj då, vart kom det där "tackar" ifrån? *skratt* Men hey, att tacka skadar väl inte!?

Svar på tråden Träff i Umeå