• julibrud05

Träff i Umeå

Det gick visst inte att skriva mer i det gamla namnet Umeträff så jag börjar en ny.
    Finns det någon mer än jag som kan träffas någon eftermiddag vecka 3 eller 5? Jämna veckor kan jag tyvärr inte. Nu slänger jag ut ett datum: den 31 januari klockan 15.30?? Tyck till!! Det skulle vara kul att ses igen nu när dagen D börjar närma sig..

• Svar på tråden Träff i Umeå
  • Wih

Winter_wedding - jag såg er i tidningen!!

Den 14 mars har jag lektioner fram till kl 15, efter det kan jag.

• hipsterlillamy

Men Umebruden påsken är ju inte den 14:e!!!!

Jag såg oxå er i tidningen Winter_wedding, ni var jättefina!!!!!!
    Ska bli kul att höra hur dagen var!!

Men ska vi ta den 14:e klockan 15:30 då eller???
    vad sägs om det?

• winter_wedding

Tack!

Jag har precis fått veta att jag jobbar till 16.30 den 14:e........synd! Ni får lova att sitta kvar lääääänge

• Umebruden

Nej, jag vet att påsken inte är den 14:e, jag skrev det ang. att Bröllopsälskaren sa att hon skulle vara borta ända fram till påsken, i fall att det skulle bli nåt när hon kommer tillbaka.
    Jag tror att jag kan den 14:e, jag har lektion till 14.45, så då hinner jag nog ta mig ner på stan.

• Cinnamon

Om min ex-jobbsredovisning blir flyttad kanske jag dyker upp också.

Fin bild winter_wedding.

• winter_wedding

Vi har lagt ut lite fler bilder från vigseln på hemsidan om någon har lust att kolla!

www.ling.umu.se/~kirk/wedding/Hemsida_bilder.htm

• Mys-ängeln

winter wedding: vilka fina bilder. var har du hittat den tjusiga klänningen och kappan?

• hipsterlillamy

Åhh vilka fina kort winter_wedding!!!!:)

• aug2005

Är lite osäker på om jag kan komma den 14;de.Ska försöka Du & jag "Hippster" kan ju höras via mail...

• Cinnamon

Jag hittar en tid och ett datum för träff imorgon, men ingen plats!

14/3 15.30 Var?

Svar på tråden Träff i Umeå