• julibrud05

Träff i Umeå

Det gick visst inte att skriva mer i det gamla namnet Umeträff så jag börjar en ny.
    Finns det någon mer än jag som kan träffas någon eftermiddag vecka 3 eller 5? Jämna veckor kan jag tyvärr inte. Nu slänger jag ut ett datum: den 31 januari klockan 15.30?? Tyck till!! Det skulle vara kul att ses igen nu när dagen D börjar närma sig..

• Svar på tråden Träff i Umeå
  • Magnus flikka

Men kan vi inte säga så att vi tar en träff nästa måndag då, och sen en till ganska snart så att också julibrud05 kan vara med!

• hipsterlillamy

Det blir den 24:e då va????
    Vilken tid då?

• AnnaUmeå

här är ännu en umeåtjej som går i bröllopstankar :) Dock är det ett tag kvar innan man sparat klart osv.

Hoppas ni får en trevlig träff och att den dagen vi har hunnit längre i planeringen oxå finns så här många umeå tjejer här :)

• Umebruden

Jag är osäker på om jag kan den 24:e, jag har registrering den dagen, så det blir nog en heldag för min del med föreläsning efteråt.
    Det beror förstås också på vilken tid det blir?

• Umebruden

Nu har jag kollat mitt schema för 24:e, jag går till 15.00 den dagen. Så om det går att ta träffen senare än så kan jag vara med.

• winter_wedding

Den 24:e kl 16.00? Vad säger ni om det?

AnnaUmeå,
    du är givetvis välkommen även om ni ännu är tidigt i planeringen!

• hipsterlillamy

Personligen tycker jag att 16 är en dålig tid. Men om det parra alla andra så får jag väl vika mig!!:)

• Cinnamon

Hipster, kreativ kritik är bättre. Vilken tid passar dig? Är sen em helt omöjligt?

Efter tre, men före middag känns som en bra tid för mig. Kafé Station är mitt förslag på plats. Där finns många bord och billigt fika.

• Umebruden

Cinnamons förslag låter bra för min del i alla fall.

• Magnus flikka

Alla tider under eftermiddagen passar mig!

*puff puff*

Svar på tråden Träff i Umeå