• julibrud05

Träff i Umeå

Det gick visst inte att skriva mer i det gamla namnet Umeträff så jag börjar en ny.
    Finns det någon mer än jag som kan träffas någon eftermiddag vecka 3 eller 5? Jämna veckor kan jag tyvärr inte. Nu slänger jag ut ett datum: den 31 januari klockan 15.30?? Tyck till!! Det skulle vara kul att ses igen nu när dagen D börjar närma sig..

• Svar på tråden Träff i Umeå
  • Cinnamon

*puffar upp så att alla ser och ingen glömmer*

• Magnus flikka

Dags att puffa upp igen och påminna om att på MÅNDAG ses vi kring halv fyra utanför kafé station!!

• julibrud05

Jag kan tyvärr inte komma i morgon för jag jobbar. Ett önskemål från min sida är att ha nästa träff en ojämn vecka efter 3 så kan jag vara med då istället!!
    Ha så kul i morgon!!!:)

• Varja

Hej på er brudar!
    Jag har medvetet låtit bli att skriva här huruvida jag kommer imorgon eller inte... Anledning? Jag har helt enkelt inte bestämt mig än. Jag sitter och skriver på min avhandling och kan med andra ord egentligen gå ifrån närhelst samvetet så tillåter... vilket sällan är före klockan sex. Med andra ord är 15.30 lite tidigt för mig men känner jag mig mogen så kanske jag dyker upp trots allt. Jag ska dessutom till viktväktarna för första gången efter jul just imorgon så även om jag kommer lär det inte bli mer än en kopp te och möjligen en frukt för mig eftersom det är strax före vägning... Fånigt? Javisst men ack så viktigt med de där få hektona upp eller ner.

Med andra ord: Jag lovar inte att jag kommer men kanske kanske dyker upp trots allt. Om jag inte kommer får ni ha det så underbart trevligt!

• aug2005

Hej på er, Kan tyvärr inte komma på träffen pga ingen barnvakt Hoppas på nästa träff...gärna en ojämn vecka...
    Ha det så trevlig i afton!

• Wih

Umebruden och Hipster, vi saknade er idag! (Vet inte om nån fler sagt att de skulle komma). Vi ses nästa gång!

• hipsterlillamy

Tjohopp. Fick ju förhinder idag tyvärr. Hoppas ni hade trevligt!
    Ska komma på nästa.
    Visst är den på måndag????

• Varja

Neej! På måndag kan jag ju inte heller! Jaja... jag får väl ha tålamod. Så småningom kommer jag definitivt att få träffa er.

Svar på tråden Träff i Umeå