• julibrud05

Träff i Umeå

Det gick visst inte att skriva mer i det gamla namnet Umeträff så jag börjar en ny.
    Finns det någon mer än jag som kan träffas någon eftermiddag vecka 3 eller 5? Jämna veckor kan jag tyvärr inte. Nu slänger jag ut ett datum: den 31 januari klockan 15.30?? Tyck till!! Det skulle vara kul att ses igen nu när dagen D börjar närma sig..

• Svar på tråden Träff i Umeå
  • winter_wedding

Mys-ängeln
    Klänningen är från yala design, www.yala.se
    Jackan (når till midjan) vet jag inte, fick den i julklapp. Kul att du gillade dem!

Cinnamon
    Observant av dig
    Jag tänkte inte på det utan trodde att det var Station eftersom vi träffats där tidigare.....

• Wih

Risken är nog ganska stor att jag inte kan komma i eftermiddag... Men om det dyker upp en lösning så vet jag att det är 15.30 på Station??

• hipsterlillamy

Hmm tyvärr så har det uppstått hinder här me.
    Är halvsjuk efter fjällresan i helgen!!
    Vi kanske kan ta en annan dag?????
    Please...

• winter_wedding

Jaaaaa! Så kan jag också komma
    Slutet på denna vecka eller början på nästa?

• Cinnamon

Hmmm... Det verkar inte som nån kan idag.

Fredag är den enda dag som skulle gå för mig i veckan eller början på nästa vecka.

• Wih

Hm... nu visade det sig att jag kunde idag iaf, men det var vi ju ändå inte så många som gjorde.

På fredag kan jag också, gärna lite tidigare på eftermiddagen för Magnus fyller år. Någon som har presenttips förresten? ;)

• Umebruden

Fredag går bra för min del, och gärna tidigare på eftermiddagen för mig också. Ska nämligen på filmvisning på universitetet kl. 16.00.

• winter_wedding

Fredag verkar gå bra för mig med, vad sägs om kl 14?

• Umebruden

Funkar för mig med 14.00, jag måste fara vid 15.30 för att hinna till universitetet. Men då hinner jag ju träffa er i alla fall!

• Cinnamon

Det borde gå bra. Fortsätter vi med kafé Station?

Svar på tråden Träff i Umeå