• julibrud05

Träff i Umeå

Det gick visst inte att skriva mer i det gamla namnet Umeträff så jag börjar en ny.
    Finns det någon mer än jag som kan träffas någon eftermiddag vecka 3 eller 5? Jämna veckor kan jag tyvärr inte. Nu slänger jag ut ett datum: den 31 januari klockan 15.30?? Tyck till!! Det skulle vara kul att ses igen nu när dagen D börjar närma sig..

• Svar på tråden Träff i Umeå
  • Cinnamon

Visst hade vi trevligt.

Om det blir lite tajt med måndag nu till veckan så kanske vecka 7 passar bättre? Då är det alla hjärtans dag den måndagen, men nån annan dag den veckan kanske funkar?

• Stöcke

Är det inga som har möjlighet att träffas på fm-dagar typ 12.30? Gärna ojämna veckor.

• julibrud05

Den tiden passar mig, men då måste jag ta med mig min lille son om det är ok för er andra.

• Stöcke

Det var vad jag hade tänkt att göra.

• hipsterlillamy

Ja men det är väl inga problem!!:) Frågan är ju bara om det är nån träff???
    Nån som är intresserad eller ska vi flytta fram den eftersom det precis vart en????

• Umebruden

Jag fick förhinder tyvärr... skolan drog ut på tiden.
    Jag kommer gärna på nästa träff, om det passar mitt schema. Har ganska många helt lediga dagar eller halvdagar.

• Cinnamon

Förvirringen verkar vara total...

• Wih

Cinnamon!

Snart är det dags! Fortfarande inga nerver??

• Cinnamon

Jag är ganska lugn, fast blir inte häftet såpass klart idag så att det går att skriva ut imorgon så blir jag lite hispig.

Svar på tråden Träff i Umeå