• Cinnamon

Träff i Umeå

Då kommer jag inte. Jag ska ju gifta mig på lördag den veckan och vi kommer att ha främmande. Men ha så trevligt ni.

• Cinnamon

*morrar lite med Magnus flikka* Att lärarna inte kan få ut schemat i tid är verkligen dåligt. Ett preliminärt duger ju gott, då får man ju lite koll på upplägget i alla fall.

Den 24 passar mig bättre. Men då går det inte för julibrud (anar något med udda veckor)? Egoförslag: En träff den 24 jan och sen en tre veckor senare (v7)?

hipster: Ja, det är spännande. Vi fixar, donar och bestämmer saker. På nåt sätt ska allt blir klart i tid och bra...

• Cinnamon

Hipster, kreativ kritik är bättre. Vilken tid passar dig? Är sen em helt omöjligt?

Efter tre, men före middag känns som en bra tid för mig. Kafé Station är mitt förslag på plats. Där finns många bord och billigt fika.

• Cinnamon

*Gör ett hopkok av tider och åsikter* Då säger vi så här:
    Träff 1. Måndag 24/1 15.30 Kafé Station.
    Träff 2. v 7

Hur hittar vi igen varann? Bestämmer vi ett bord (längst in längst ner el. liknande), har nån med sig nåt speciellt, eller hur gör vi?

• Cinnamon

Då träffas vi utanför då. Vi väntar väl nån kvart innan vi går in och sätter oss och fikar.

• Cinnamon

*puffar upp så att alla ser och ingen glömmer*

• Cinnamon

Visst hade vi trevligt.

Om det blir lite tajt med måndag nu till veckan så kanske vecka 7 passar bättre? Då är det alla hjärtans dag den måndagen, men nån annan dag den veckan kanske funkar?

• Cinnamon

Förvirringen verkar vara total...

• Cinnamon

Jag är ganska lugn, fast blir inte häftet såpass klart idag så att det går att skriva ut imorgon så blir jag lite hispig.

• Cinnamon

*puffar*
    Ny träff i veckan?

• Cinnamon

Om min ex-jobbsredovisning blir flyttad kanske jag dyker upp också.

Fin bild winter_wedding.

• Cinnamon

Jag hittar en tid och ett datum för träff imorgon, men ingen plats!

14/3 15.30 Var?

• Cinnamon

Hmmm... Det verkar inte som nån kan idag.

Fredag är den enda dag som skulle gå för mig i veckan eller början på nästa vecka.

• Cinnamon

Det borde gå bra. Fortsätter vi med kafé Station?

• Cinnamon

*Puffar upp så alla ser*

• Cinnamon

Wih, Näää! Kom och fika med oss och köp med dig fika hem från Station eller nån annan stans. Inte ska du hoppa över fika för att baka heller! *försöker ha dåligt inflytande på dig*

• Cinnamon

Det gick ju inte så bra den här gången heller... Jag var förvisso lite sen, men det verkar som jag letade förgäves. Nytt försök igen efter påsk?

• Cinnamon

Det var ju tråkigt att vi missade varann sist. Inte för att det riktigt fanns plats på Station, det kryllade av mammor med små barn...

När försöker vi igen?

Svar på tråden Träff i Umeå