• robbans flicka

Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!

Finns det nån fler än jag från hälsingland/gävleborg som känner sig sugen på att starta upp BT-träffar??

Själv ska jag gifta mig 2:ajuli, vore kul om fler hade lust att hänga på. Spelar ingen roll vilken tid på året ni gifter er.

• Svar på tråden Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!
  • asde1

Hejsan!

Jag är gärna med. Ska gifta mig i pignst.

//anna

• Prinsessa

Jag hänger &så med!!

• robbans flicka

hej igen!

Kul att vi är tre åtminstone som skulle kunna tänka sig BT-träff.

Har inte nån aning om hur länge man ska "prata" med varandra på nätet innan man träffas men det kan vi säkert komma överens om.

Vore roligt att veta om vi bor i närheten av varandra o vart det blir lämpligast att träffas nånstans.

Kom gärna med lite förslag på hur ni vill utforma den här BT-träffen på för vis o hur vi ska gå till väga för att träffas.

Ha det gott alla!!

• asde1

Hejsan!

Jag bor i gävle jag.

//anna

• Lionez

Jag gifte mig för drygt en vecka sedan, får jag vara med i alla fall?

• robbans flicka

Alla är välkommen att vara med här på tråden vare sig man är gift/ogift eller ska till att gifta sig.

Vore kul med lite tips om hur vi ska utforma träffen för att den ska bli av o för att bli så bra som möjligt.

• robbans flicka

Kom igen tjejer!!

*puffar upp*

*puff* puff*

• busiga_mamman

Hejsan..
    Här är en till..
    Kommer själv från Hudiksvall, vart är ni andra i från,, Gifter mig den 30 Juli

• robbans flicka

Jag är från söderhamn, "granne" med dig nästan kan man säga.

Jag gifter mig 2 juli o jag längtar som en tok till bröllopet.

• Lionez

Det låter ju soma tt kanske Söderhamn är det mest centrala...å andra sidan finns det ju bredare utbud av ställen att vara på i Gävle. Vad tycker ni?

Svar på tråden Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!