• robbans flicka

Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!

Finns det nån fler än jag från hälsingland/gävleborg som känner sig sugen på att starta upp BT-träffar??

Själv ska jag gifta mig 2:ajuli, vore kul om fler hade lust att hänga på. Spelar ingen roll vilken tid på året ni gifter er.

• Svar på tråden Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!
  • busiga_mamman

Prinsessa
    Ja jag har ju de, och 2 st från Bjuåker faktiskt..

• Lionez

Robbans flicka - herregud det hade jag ALDRIG gissat!!! Maria!!! *plockar upp hakan från golvet*

Mjo, nog minns jag Fia och Smári alltid... Och Lille Skutt, och Pass och Laban och körsbärsvin och hundratals "Heeeeeeeej dååååå" ekandes genom skogen efter att vi skiljts åt vid bäcken.

Det är Pia. *kramar dig hårt och länge*

Long time no see.

• Lionez

He he he, nog kan man säga att vi känner varandra. Vi har ju slagits och kommit sams genom åren.

GUUUUD vad roligt att träffa på dig! När sågs vi senast? Det måste vara tio år sedan - minst!!

• Prinsessa

busiga_mamman:

Är född i Bjuråker men bott i Delsbo 15 år & nu flyttat tillbaka. Vilka från Bjuråker gick du i skolan med?

• busiga_mamman

Prinsessa
    Okej,, en som heter madde, hon har 2 barn med en som heter Göran, som är lite äldre,, sen så en som heter.. Fyy vad pinsamt,, kommer ej i håg.. Ska tänka lite..

• Lionez

Ååååååå så puffar vi igen

• robbans flicka

Lionez;

Är du tjejen som hette Pia Axelsson som mindre??

Heter din Mamma Berit??

Snälla svara, är det du??

Så du kom ihåg alla mina djur oxå.

Gud va roligt, jättestorkram till dig oxå vännen min. Jag har saknat dig så mycket.

Har du barn?? Jag har två barn, jocke som är 7 år o lilla frida som är drygt 2 år

Snälla gumman svara på mitt inlägg!!

• Lionez

Robbans flicka, ja det är jag!!!! *toklycklig*

Och jag har saknat dig...! Jag minns inte riktigt vad som hände eller varför vi kom ifrån varandra, men jag vill SÅ gärna ta upp kontakten. Vi stod ju varandra så nära.

Jo, jag har barn, jag har en son som heter Linus, han fyllde fem i december.

Svar på tråden Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!