• robbans flicka

Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!

Finns det nån fler än jag från hälsingland/gävleborg som känner sig sugen på att starta upp BT-träffar??

Själv ska jag gifta mig 2:ajuli, vore kul om fler hade lust att hänga på. Spelar ingen roll vilken tid på året ni gifter er.

• Svar på tråden Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!
  • robbans flicka

Jag vill oxå gärna ta upp kontakten igen!

Satt o grät nyss över hur fort tiden gått o det sista jag minns av dig det är så suddigt. Sist vi såg var nog du i mitten av tonåren kring 16 år o jag var 19 år.

Kommer inte heller ihåg varför vi tappa bort varandra, Jag har samma telnr som förut, jag o robban o barnen har köpt ingemar o birgits hus så vi bor där jag bodde som barn, vi har samma telnr som då men om du mailar mig på min mail så kan du få telnr om du känner för att ringa mig en signal, vilket vore jätteskoj!!

ellnemb2@hotmail.com

Fan vad jag saknar dig stumpan!
    Vi som hade så kul som mindre när vi lekte tilllsammans o va ute o red på hästarna o allt det andra.

Snälla svara

• Lionez

Robbans flicka, du har mail. :D

• robbans flicka

Ska genaast gå in o kolla av mailen :)

• robbans flicka

Lionez; du har mail på din jobbmail.

Måste tyvärr dra nu för jag ska hämta mina barn från skola o dagis men slå mig en signal i kväll så får vi pratas vid ordentligt med varandra.

mitt telnr fick du i din mail.

Väntar med att gå tills jag ser att du läst o svarat på det här inlägget!

Kram i massor till dig min gamle vän!

• Lionez

Jag ringer dig ikväll - ABSOLUT! :D

• Lionez

jippi jippi jippi jippi jippi jippi jag har hittat min bästis igen!

• robbans flicka

jippi jippi jippi jag har oxå hittat min bästis igen!

Så fruktansvärt roligt att få kontakt igen efter 10års tystnad!

Hörs av nån dag under helgen Lionez.
    Kram till dig så länge!!

• Lionez

Robbans flicka, massor med kramar till dig också. Längtar SÅ mycket till nästa helg. :D

• robbans flicka

Jag längtar oxå tokmycket till nästa helg då får vi träffas igen för första gången på evigheter.

Kör försiktigt ner till stockholm i helgen så det inte händer er något efter vägen.

Du måste sms a när du kommer hem så jag vet att det inte har hänt er nått på er stockholmsresa

Kram kram på dig vännen!!

• robbans flicka

Vart tog ni vägen allihopa??

*puffar upp*

• Lionez

Ja, alla försvann när vi hittade varandra. Hm.

• robbans flicka

*puffar upp igen*

• robbans flicka

Hm, det verkar som det bara är jag o lionez kvar här på denna tråd.

Vart vi för personlig när vi insåg vilka vi var? Synd, vi kunde väl ordna vanlig bt träff ändå brudar??

*puff puff*

• robbans flicka

Nu har jag o lionez äntligen träffats igen efter tio år.

Det var ett väldigt trevligt återseende tyckte jag åtminstone. Hoppas det blir fler träffar.

• Lionez

Inte bara du tyckte att det var trevligt, jag och maken tycte samma sak. Det var verkligen underbart att se dig igen, att se huset, gå på de där golven, uppför trappan - andas luften.

Jag hoppas också att det blir fler gånger.

Kram kram!

• robbans flicka

Kom igen brudar från hälsingland/Gävleborg.

Det kan ju inte bara vara jag som bor i hälsingland som finns här inne.

Finns det verkligen ingen mer som skulle vilja vara med o starta upp nån BT-träff??

• TingelingAnna

Hej hej!
    Själv bor jag i Gävle men bröllopet blir inte förrän nästa sommar eller möjligen sommaren därpå. Så en BT-träff är nog lite tidigt för mej än så länge. Men jag pratar gärna med er här inne. :)
    Hur går det för er? Vart blir bröllopet och hur ska ni ha det?
    Kramar, Anna

• robbans flicka

vi ska ha bröllopet hemma på gården lika så blir det med middag o fest, det mesta är klart nu faktiskt. Ska hämta ut vigselringen o klänningen i slutet av april o sen är det bara att finslipa det sista av detaljerna.

Kul att du hittat denna tråd o jag önskar dig grattis o lycka till med ditt stundande bröllop den sommar ni nu väljer att slå till.

Svar på tråden Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!