Inlägg från: robbans flicka |Visa alla inlägg
  • robbans flicka

Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!

Finns det nån fler än jag från hälsingland/gävleborg som känner sig sugen på att starta upp BT-träffar??

Själv ska jag gifta mig 2:ajuli, vore kul om fler hade lust att hänga på. Spelar ingen roll vilken tid på året ni gifter er.

• Svar på tråden Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!
  • robbans flicka

hej igen!

Kul att vi är tre åtminstone som skulle kunna tänka sig BT-träff.

Har inte nån aning om hur länge man ska "prata" med varandra på nätet innan man träffas men det kan vi säkert komma överens om.

Vore roligt att veta om vi bor i närheten av varandra o vart det blir lämpligast att träffas nånstans.

Kom gärna med lite förslag på hur ni vill utforma den här BT-träffen på för vis o hur vi ska gå till väga för att träffas.

Ha det gott alla!!

• robbans flicka

Alla är välkommen att vara med här på tråden vare sig man är gift/ogift eller ska till att gifta sig.

Vore kul med lite tips om hur vi ska utforma träffen för att den ska bli av o för att bli så bra som möjligt.

• robbans flicka

Kom igen tjejer!!

*puffar upp*

*puff* puff*

• robbans flicka

Jag är från söderhamn, "granne" med dig nästan kan man säga.

Jag gifter mig 2 juli o jag längtar som en tok till bröllopet.

• robbans flicka

Håller med om att Söderhamn är det mest centrala för alla när vi ska träffas men du har faktiskt rätt i att det finns lite mer att tillgå i Gävle.

Beror ju lite på vad vi förväntar oss att vi ska göra under våra BT träffar oxå.

Endel kanske vill shoppa kläder o assocciarer o endel kanske bara vill sitta o fika o prata.

För mig går det bra med vilket som helst, jag hänger med på det mesta :)

Ge lite tips om vad ni vill göra oxå så kan vi säkert komma fram till en lösning som passar oss alla. :)

• robbans flicka

Lionez, det har du rätt i, jag bor i ellne.

Känner vi varandra på någevis??

Du såg bekant ut när jag gïck in o tittade på era bröllops bilder.

Eller har vi träffats genom nått gemensamt intresse nån gång??

• robbans flicka

Jag heter maria bertilsson o är uppvuxen i ellne. Vi bor inte mitt i själva byn utan uppe vid landsvägen där man svänger ner till byn.

Jag hade hästar på den tiden,två stycken en grå o en fuxfärgad.

Vad hette du som ogift o vart i ellne bodde du??

• robbans flicka

Lionez;

Är du tjejen som hette Pia Axelsson som mindre??

Heter din Mamma Berit??

Snälla svara, är det du??

Så du kom ihåg alla mina djur oxå.

Gud va roligt, jättestorkram till dig oxå vännen min. Jag har saknat dig så mycket.

Har du barn?? Jag har två barn, jocke som är 7 år o lilla frida som är drygt 2 år

Snälla gumman svara på mitt inlägg!!

• robbans flicka

Jag vill oxå gärna ta upp kontakten igen!

Satt o grät nyss över hur fort tiden gått o det sista jag minns av dig det är så suddigt. Sist vi såg var nog du i mitten av tonåren kring 16 år o jag var 19 år.

Kommer inte heller ihåg varför vi tappa bort varandra, Jag har samma telnr som förut, jag o robban o barnen har köpt ingemar o birgits hus så vi bor där jag bodde som barn, vi har samma telnr som då men om du mailar mig på min mail så kan du få telnr om du känner för att ringa mig en signal, vilket vore jätteskoj!!

ellnemb2@hotmail.com

Fan vad jag saknar dig stumpan!
    Vi som hade så kul som mindre när vi lekte tilllsammans o va ute o red på hästarna o allt det andra.

Snälla svara

• robbans flicka

Ska genaast gå in o kolla av mailen :)

• robbans flicka

Lionez; du har mail på din jobbmail.

Måste tyvärr dra nu för jag ska hämta mina barn från skola o dagis men slå mig en signal i kväll så får vi pratas vid ordentligt med varandra.

mitt telnr fick du i din mail.

Väntar med att gå tills jag ser att du läst o svarat på det här inlägget!

Kram i massor till dig min gamle vän!

• robbans flicka

jippi jippi jippi jag har oxå hittat min bästis igen!

Så fruktansvärt roligt att få kontakt igen efter 10års tystnad!

Hörs av nån dag under helgen Lionez.
    Kram till dig så länge!!

• robbans flicka

Jag längtar oxå tokmycket till nästa helg då får vi träffas igen för första gången på evigheter.

Kör försiktigt ner till stockholm i helgen så det inte händer er något efter vägen.

Du måste sms a när du kommer hem så jag vet att det inte har hänt er nått på er stockholmsresa

Kram kram på dig vännen!!

• robbans flicka

Vart tog ni vägen allihopa??

*puffar upp*

• robbans flicka

*puffar upp igen*

• robbans flicka

Hm, det verkar som det bara är jag o lionez kvar här på denna tråd.

Vart vi för personlig när vi insåg vilka vi var? Synd, vi kunde väl ordna vanlig bt träff ändå brudar??

*puff puff*

• robbans flicka

Nu har jag o lionez äntligen träffats igen efter tio år.

Det var ett väldigt trevligt återseende tyckte jag åtminstone. Hoppas det blir fler träffar.

• robbans flicka

Kom igen brudar från hälsingland/Gävleborg.

Det kan ju inte bara vara jag som bor i hälsingland som finns här inne.

Finns det verkligen ingen mer som skulle vilja vara med o starta upp nån BT-träff??

• robbans flicka

vi ska ha bröllopet hemma på gården lika så blir det med middag o fest, det mesta är klart nu faktiskt. Ska hämta ut vigselringen o klänningen i slutet av april o sen är det bara att finslipa det sista av detaljerna.

Kul att du hittat denna tråd o jag önskar dig grattis o lycka till med ditt stundande bröllop den sommar ni nu väljer att slå till.

Svar på tråden Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!