Nytt försök till BT-träff Hälsingland/gävleborg!!
Jag gifte mig för drygt en vecka sedan, får jag vara med i alla fall?
Jag gifte mig för drygt en vecka sedan, får jag vara med i alla fall?
Det låter ju soma tt kanske Söderhamn är det mest centrala...å andra sidan finns det ju bredare utbud av ställen att vara på i Gävle. Vad tycker ni?
Robbans flicka, bor du i Ellne?
Robbans flicka, vad heter du? Är du uppvuxen i Ellne? Jag bodde där tills jag var sexton, nämligen...
Robbans flicka - herregud det hade jag ALDRIG gissat!!! Maria!!! *plockar upp hakan från golvet*
Mjo, nog minns jag Fia och Smári alltid... Och Lille Skutt, och Pass och Laban och körsbärsvin och hundratals "Heeeeeeeej dååååå" ekandes genom skogen efter att vi skiljts åt vid bäcken.
Det är Pia. *kramar dig hårt och länge*
Long time no see.
He he he, nog kan man säga att vi känner varandra. Vi har ju slagits och kommit sams genom åren.
GUUUUD vad roligt att träffa på dig! När sågs vi senast? Det måste vara tio år sedan - minst!!
Åhej! *puffar upp*
Ååååååå så puffar vi igen
Robbans flicka, ja det är jag!!!! *toklycklig*
Och jag har saknat dig...! Jag minns inte riktigt vad som hände eller varför vi kom ifrån varandra, men jag vill SÅ gärna ta upp kontakten. Vi stod ju varandra så nära.
Jo, jag har barn, jag har en son som heter Linus, han fyllde fem i december.
Robbans flicka, du har mail. :D
Jag ringer dig ikväll - ABSOLUT! :D
jippi jippi jippi jippi jippi jippi jag har hittat min bästis igen!
Robbans flicka, massor med kramar till dig också. Längtar SÅ mycket till nästa helg. :D
Ja, alla försvann när vi hittade varandra. Hm.
*puffar*
Inte bara du tyckte att det var trevligt, jag och maken tycte samma sak. Det var verkligen underbart att se dig igen, att se huset, gå på de där golven, uppför trappan - andas luften.
Jag hoppas också att det blir fler gånger.
Kram kram!