• crazymom

Septemberbrudar

Heeej! vart finns ni???
    Idag har jag bokat kyrka & festlokal idag till den 17/9.. Så kanske vi kan ge varandra tips & råd..

• Svar på tråden Septemberbrudar
  • Tessansessan

Här är en! Vi gifter oss den 10:e i St Råby kyrka utanför Lund. Det känns bara helt otroligt!
    Nu under helgerna har jag lagt mig till med att bröllopssurfa rätt mycket, t ex här. Det är ju en jättebra hjälp i planeringen - och så är det ju så kul... Men nu har jag blivit beroende och sitter på arbetet också. Mina kompisar skämtar och säger att jag kommer att bli värsta Bridezillan. Men det är väl inget fel med att engagera sig och njuta i förväg också?
    Finns det fler av oss?

• Lucyinthesky

Här är en till! Vi gifter oss ochså den 17/9, bor i Trelleborg. Har kommit rätt långt i planeringen... fast det e så lååååååååååååååång tid tills det e dax!

• crazymom

Hej vad kul att du svarade..
    Ja visst ska man få njuta för sedan går ju ändå dagen så snabbt när man väl är där..

• crazymom

Lucyinthesky:
    Får man fråga hur mycket ni har planerat?

Och alla..
    Vad är eran budget.. Vad ska ni äta?, Klänning med mera..

• muminlina

här är en till. vi gifter oss 10/9 i göteborg. bokade festlokal idag :)
    så kul med planering :)

• Lucyinthesky

kyrkan, lokal är bokad. kläderna är bestämda och vi har tagit kontakt med sömmerska. färgtema är bestämt. nästan all mat är bestämt.
    Vi ska ha ett medeltidsinspirerat bröllop och vill inte ha det så stort, blir ca 65 st, lite fler än vi tänkt oss. vi ska betala allt själv så vi ska göra nästan allt själv. har räknat med ca 20 tusen.. utan resan som vi kommer att önska oss. men lär ju betala en liten del av den med!

• JoR

Ååå så kul, vi har också bokat den 17/9 - det är en bra dag!!

• Lucyinthesky

verkligen! valde den dagen för det var 40 år sen min farmor och farfar gifte sig i samma kyrka! har frågat min farfar om han vill följa mig till altaret, men han har inte svarat ordentligt, så vi får se!

• crazymom

Vad ska ni ha för dekoration på bordet?

• Lucyinthesky

vi ska nog ha röda och gula löv och pumpor. vi får se, vi älskar hösten så det blir nog nåt sånt.

Svar på tråden Septemberbrudar