Fran kyrkan - i helikopter???
Vad tror ni om det har?
Kyrkan som vi ska gifta oss i ligger inte alls langt fran festlokalen, max 5min till fots, sa vi har hela tiden sagt att vi inte behover nan transport fran kyrkan.
Vi ska fota oss efter kyrkan och hade kanske tankt smita ivag i nan vanlig bil och sen komma tillbaks pa samma satt.
Nu ar det sa har, min morbror har en helikopter och har fragat om vi inte vill anvanda oss av den pa nat satt. Mitt svar var NEJ och sambon tyckte att jag var lite trakig.
Nu har jag tankt lite pa det har.. Vi skulle kunna bli hamtade i helikoptern, flyga runt ca 10min, anda nanstans for att ta foto och sen for att ta oss tillbaks till festen anvanda en pyntad bat som vi ska anvanda for att transportera gasterna pa natten (festlokal+hotell ligger vid en sjo). M2b har sagt hela tiden att han vill anlanda med en bat, och baten ska vi ju hyra i alla fall.
Min moster ska fixa mitt har sa hon blir i sant fall ansvarig for att frisyren haller i blasten, och nan annan stackare far val stada helikoptern sa att min klanning inte blir skitig... ;)
Jag skulle vilja ordna allt det har som en overaskning for min sambo. Vad tror ni? Kan det vara nat? Eller blir det for mycket?