• äppellunden

Vilka är ni uppsalabrudar?

Lite nyfiken på vilka ni/vi är från uppsalaområdet och kanske ställa till med träff frammåt våren och förkovra oss i allt vad bröllop heter

Vem är jag då?
    28 år
    jobbar med multihandikappade, älskar mitt jobb!!
    Sambo med min M2B sen 9½ år och vi firar i dagarna 10 år som par.
    Har två döttrar.
    vad ska man skriva mer... kommer säkert på nått med eftersom.

/äpplet *nyfiken i en strut

• Svar på tråden Vilka är ni uppsalabrudar?
  • mañana

27 år och arbetslös fysiker. Jobbar på bibliotek för tillfället.
    gifter oss i augusti efter 7 år tillsammans. helga trefaldighet.

min kille är biolog. om ni andra två
    biologer pluggat här i stan kanske han är en bekanting.

beställde klänningar från netbride i lördags. $893 för fyra stycken - läskigt.

planeringen är i full gång: har bestämmt meny, vin, solist, all musik, bröllopsresa (norrland), kläder, lokal och kyrka.
    vi som gifter oss i helga trefaldighet har ju en liten träff den 5/2, ses där.

• madelene79

hejsan!!

Någon mer än jag som ska slå till den 18/6?
    Är lite nyfiken på hur långt ni kommit i planering och sånt?

• SaMo

Madelene
    Vi gifter oss också 18/6. Börjar komma rätt lånngt nu. Kyrka, lokal, catering bröllopsnattens hotell, frisör och smink och buketten är bokat. Inbjudningarna börjar bli klara, sitter på kvällarna och knyter små band. Vi har till och med börjat spåna på bordsplacering, så jag tror nog att allt är under kontroll.
    Själv då? Var gifter ni er och var ska ni ha festen?

• Vero

Vad betalar ni för frisör och smink? De jag har pratat med hamnar man runt 3500 kr med. Det känns som himla mycket pengar. Några tips?

• äppellunden

Oops är det så dyrt?
    Har förmånen att ha min svägerska som frisörska och grannen kan sminka bra så de är bokade
    Ska till att boka provsminkning nån här framöver...

/Äpplet

• majbrud2006

En till Uppsalabrud här! Mitt användarnamn stämmer inte riktigt längre. Vi gifter oss i Oktober i år i gävle. Vi har varit ett par i fyra år då. Jag är optikerassistent och min blivande man arbeter med IT. Vi bor centralt tillsammans med en stor svart katt vid namn Diesel.
    Jag blir 35 i år och min blivande man 31...Diesel blir 3 år...:)

• mañana

Jag har bokat Elin på Hårjouren hon tar 1600 för hår och smink. Hon sminkar sig själv skitsnyggt själv så jag har höga förväntingar och ingen oro för det.

• Sippen

Hej!
    Jag är ny Uppsalabrud här och hoppas på att gifta mig i år. Inget är bestämt ännu, så jag har mycket framför mig. Kan behöva alla tips och idéer som finns!, funderar på att ha bröllopsmiddag på Väsgöta Nation ...?

• habitus

Vi är 33 och 35 gifter oss 13/8-05 har tre barn och varit tillsammans läääänge.Drömmer nu om min drömklänning men kan inte hitta den.

Svar på tråden Vilka är ni uppsalabrudar?