Inlägg från: Soffiproppen |Visa alla inlägg
  • Soffiproppen

Hormonerna gör mitt liv till ett h-vete...

Jag känner igen besvären du nämner när du äter hormonpreparat. Satte själv in en kopparspiral för tre veckor sen ca, och även om den dagen var ett rent helvete så är det det bästa jag någonsin gjort.

Jag vet nog inte vad jag skulle ta mig till om det senare visar sig att jag får komplikationer.

Kan man inte testa att sätta in en ny spiral? Vet folk som under en tid tagit ut den, för att på nytt sätta in en.

Annars tycker jag du ska rådgöra med din BM, vilka borde inte veta bäst om inte dom?

Lycka till! :)

• Soffiproppen

Skrev ju här tidigare om att spiral var det bästa jag gjort osv...
    Ha där fick jag :(
    Var hos BM idag och tog bort den eftersom den hamnat snett efter ca fyra veckor. Det gjorde så fruktansvärt ont att både sätta in den och ta ut den. Och jag får panik av tanken på att lägga upp mig i stolen igen. Nu sitter jag i samma sits som dig "Nightingale" och vet varken ut eller in. Suck...

• Soffiproppen

"Monn" är det verkligen sant? Men för att få bli sövd lär det väl finnas bättre grunder än att det gjorde svinont? Eller...
    Tacksam för svar då jag verkligen är i behov av att sätta in en men inte vågar.

• Soffiproppen

Vilken rävsax man hamnade i när jag tvingades ta ut spirlen. Det enda min BM kom med förslag på, var att göra akupunktur om jag beslutar mig för att sätta in en ny (är livrädd för allt vad nålar heter + att göra en jävla massa avalsppningsövningar hemma :(

Nightingales och min sitaution verkar väldigt snarlika. Kvinnor är starka så detta ska vi väl klara av, men glöm allt vad "spontan sex" heter som sagt.
    Vågar inte testa något nytt hormonpreparat eftersom jag mår så himla bra utan, vilket jag inte gjort på år och dar.

Kram på er där ute!

• Soffiproppen

Det värsta av allt är att jag får svamp av gummi :( :( *grååååter*

Är redo med att testa och sätta in en spiral för sexlivets skull, men inte utan någon som helst bedövning, neeeeeej!!!! Det gjorde som sagt var fruktansvärt ont och jag mådde otroligt dåligt ett par dagar efter insättningen och blev liggandes i soffan som ett "kolli".

Känns skönt att det finns någon där ute i rymden som är i liknande sists, men ärligt talat just nu mår jag inte bättre av det.

Kraam

Svar på tråden Hormonerna gör mitt liv till ett h-vete...