South beach diet
Hej
Jag börjar med idag..
Fråga..
Kan man äta följande som jag älskar..
Cashewnötter
Popcorn
Mycket kött
Apelsin Juice
Mozzarellaost
Revbenspjäll från Konsum? (rätt feta ju)
Nico
Hej
Jag börjar med idag..
Fråga..
Kan man äta följande som jag älskar..
Cashewnötter
Popcorn
Mycket kött
Apelsin Juice
Mozzarellaost
Revbenspjäll från Konsum? (rätt feta ju)
Nico
Hej
Jag fick boken på svenska iddag och det ser ju helbra ut. Lite konfunderad blev jag dock på om man får ha lite mjölk i kaffet eller det är helt uteslutet i fas 1. Dessutom kollade jag på Bong Köttsoppa där det finns 5g kolhydrater per portion. Kan man köra dett i fas 1 eller även detta ska uteslutas. (med andra ord ska man utesluta kolhydrater helt den första fasen eller kan man äta saker med typ 5-8 gram i.
Nico
Hej
Köpte boken och pluggar järnet nu. 169:- inkl. frakt. Mycket bra i den, undrar bara..
Kan man dricka vanligt kaffe?
Vad sägs om gräddfil?
Popcorn har ju samma GI som Chips????
Kan man dricka hur mycket Cola Light man vill?
Kan man steka i vanligt margarin typ "Milda Curiness"
Tack på förhand för alla svar. I morgon startar jag och ger ej upp förrän jag nått min vikt. Vi ses på sajten...
Nico
Hej Nico tillbaka här..
Jag startade upp med detta för ca: 10 dagar sedan, men jag hade en del fester framför mig så jag hoppade över steg 1. i vilket fall så har jag köpt boken och granskat den. Sen gjorde jag det lätt för mig och plockade väck 6 livsmedel: Potatis, Ris, Pasta, Bröd, Läsk och Chips.... samt att jag tänker lite mer på vad som inhandlas. Under dessa 10 dagarna har jag i alla fall gått ner 2,5 kilo och jag finner inga svårigheter alls med denna diet förutom att jag saknar ris och pasta väldigt mycket. Men om 2 veckor ska jag införa detta igen fast i liten skala. Jag har dock två frågor till er som vet.
1. Jag ska nu till Thailand igen och där har de väldigt god mat och allt är med ris (detta hoppar jag över) men all kött osv. ligger i såser. Ostronsås, kokossås osv.. är detta ok tror ni?
2. När man inhandlar en produkt och det står typ 7-8g kolhydrater per 100gram. så kan väl inte detta vara helt knas att köpa?
Tack för en bra sida..
Nico