• SB_Helena

South beach diet

Man blir verkligen inspirerad av detta debattforum. Startade med Atkins förra veckan men insåg ganska snabbt att man får i sig för lite kolhydrater. Så från och med imorgon ska jag köra på SB-dieten och jag ska lyckas. Har totallt sett gått ner 20 kg sen juni på diverse sätt och nu har jag ca 12 kvar till min målvikt. Jag ser verkligen fram emot det här och det sporrar en verkligen att veta att vi är flera som kämpar med det här=)Det får ta den tid det tar men det är alltid en morot om man börjar se resultat relativt snabbt. Är det någon mer än jag som är fattig student och undrar vad för maträtter ni äter som är billigt?

• SB_Helena

Man tackar=) Har också nu beställt boken, så allt blir rätt. Är det någon som vet hur det är med parmaskinka och salt får man äta det?

• SB_Helena

Hej hopp!!

Nu har jag klarat min andra dag i Fas 1 och jag tycker det går galant=) Har otroligt mycket energi. Va och tränade 2 h på gymmet imorse och 1,5 på kvällen...helt underbart OCH jag är fortfarande pigg. Fortsätt kämpa ni andra, kom ihåg vi har varandra=))

• SB_Helena

Grattis Sara82 för din viktminskning måste kännas otroligt bra=) Jag bara längtar tills på söndag när man får väga sig, tänker inte göra det innan.

Kerran jag har ocå svårt att äta stekt mat på morgonen. Men om du gillar lax eller kanon så är det superb.

Någon som har fått boken och som vet om man tränar hårt att man behöver extra kolhydrater? Kör på kosttillskott annars skulle jag inte orka så länge.

• SB_Helena

Måste även tillägga att jag har känt mig konstig idag. Som när man har sovit för lite så kan man känna sig "onykter". Precis så känner jag mig, fastän jag har fått mina 8 h. Jaja nu ska jag iväg och svettas lite mer..Ha en bra dag

• SB_Helena

Hej!
    Jag håller med min hunger är också borta. Man är ju lite rädd då att kroppen ställer in sig på svält och stoppar förbränningen. Jag försöker dricka vatten när jag mår illa om jag inte kan äta något. Är det någon som vet ungefär hur många kalorier man måste få i sig per dag för att kroppen inte ska ställa sig i svältläge? Å

• SB_Helena

Bra jobbat Marre!! Jag började i söndags och ska försöka ha tålamod att vänta en vecka innan jag väger mig...Men det är svårt, för man vill se resultat på en gång. Härligt att det går så bra, fortsätt i samma takt=)

Svar på tråden South beach diet