• mullig

South beach diet

hej, jag ska börja om pa nytt imorgon- sabbade till det idag, massor av bröd :(. ja, ja.. tror ni att detta är bar?:
    *frukost: 1ägg + mulitvitamin vatten+ 2tunna skivor skinka.
    *Mellis: gurkstavar
    *Lunch: tonfisksallad
    *1ostskiva + 2 skink skivor
    * middag kött och grönsaker.
    sen ska jag vandra ev. träna varje dag...

• mullig

jag har ett problem oxo, resten av min familj är galna i bröd och jag absolut äskar bröd...vad ska jag göra för att inte ge efter?!! ohc kan man äta för mycker ägg? är yoghurt bra?...(jag kommer förmodligen att behöva MYCKET stöd!)finns det non chatt att prata i? de som har boken, är den verkligen värd att köpa?? jga har läst det mesta pa nätet och tycker att det inte borde finnas so mycket mer att veta....
    *mullig- soon to be thin*

• mullig

hejssan allehope! jag är nu pa dag 5 ohc känner mig jätte fet! jag har inte vagat att väga mig ifall jag fortfarande skulle väga not pa 60..ush...maste ga net 10kilo till slutet av maj!försökte aka skidor igar men va för trött och fick satsa pa de bla backarna...inte kul!

• mullig

trolla- du har nog samma goal som jag! jag ska ocksa ner till 54 (hellst mindre)fast jag är 162cm lang. har haft en jobbig dag idag..har ätit 2brukar tonfisk 150g kalkon och 1/2 kyckling-hur "farligt" är det att äta även det som inte är bröstet om man nte äter huden? jag har varit sugen HELA dagen!!! men jag MASTE klara detta! kan man äta för mycket kött?

• mullig

var ligger ni? jag är pa dag 5...vill absolut inte väga mig och känner ig inte "smalare" ohc jo jag ÄR fet!

• mullig

jag väger 62 tror jag (vill inte väga mig), men har oerhört mycket valkar!...wow. 2,5kg! det va jäkligt bra det. vad äter ni under en dag, och hur mycket tränar ni?

• mullig

jag kör ungefär som du sirap och SKA ga ner 10 kilo till slutet av maj..*orolig*..men jag äret ganska mycket tugg gummi, sockerfrit saklart...men är det inte bra? Kna man se "vältränad" ut pa 4manader?

Svar på tråden South beach diet