Lust att ses?
Någon som vill fika och snacka bröllop?
Gärna nån i min ålder (28).
Ha det bra!
Någon som vill fika och snacka bröllop?
Gärna nån i min ålder (28).
Ha det bra!
Igår var jag till format och hittade härliga papper till inbjudningarna. Så nu är jag på god väg med dem.
Visst är det hemskt väder.. tur det är sommar när vi gifter oss så slipper vi snöoväder iaf :)
Heeej!
Vad roligt att träffen var lyckad!
Har ni pratat om en ny träff? Kanske jag kan följa med denna gång om inte jobbet kommer i vägen igen...
Jag och Johan köpte inbjudningskort igår!!! De sålde ut handgjorda (ser de ut att vara) kort på Chilli för 10 kr/styck så vi köpte på. De är jätte fina med små pärlor på, rosor och tyg och liknande.
Så där ja, då var första ekonomiska steget taget mot bröllop april 2006...
Nästa träff bokade vi in lördagen den 5:e mars kl 12 på Café Vallgatan.
patricia, grattis för inbjudningskorten :D har du tagit, eller om du kan ta någon/några bilder, som man kan få se på?
Jag förstår ju att jag måste ut i pappersjungeln och leta papper jag med till inbjudningskorten.. Tänkte först kolla in mässan - men ni gör mig så sugen så jag kan nog inte hålla mig... ;) ;)
Måste bara tipsa om en underbart fin bukett - tycker jag iallafall...
groups.msn.com/MatteCina/brllopet.msnw&PhotoID=20
Det är i någon annans fotoalbum... Såg länken här inne..
jag har också sett den buketten tidigare, den var väldigt tjusig :)
Bride 2 B!
Jag har inte tagit kort på dem!
Ska göra det och lägga in (om jag lyckas klura ut hur man gör - datorer har aldrig varit min starka sida)
Kul att ni hade det så trevligt! Verkar dock inte bättre än att jag även missar den 5 mars. Mamma fyller 50 år då så jag har i stort sett hela dagen inplanerad med början med hotellfrukost...
Jag kanske kan vara med nästa gång igen då!
Många kramar på alla hjärtans dag!
Ja den var väldigt fin den buketten. Typ en sådan vill jag också ha.
Nu är jag färdig med de första inbjudningskorten! Om någon vill se och ge synpunkter så kan jag maila en bild :)
skicka gärna en bild till mig på inbjudningar :)
kan dock inte kolla mailen såååå ofta eftersom det är fel på min mailsida på denna datorn, krångel hela tiden. Men jag ser gärna på era grejer :D
jouli@home.se