Lust att ses?
Någon som vill fika och snacka bröllop?
Gärna nån i min ålder (28).
Ha det bra!
Någon som vill fika och snacka bröllop?
Gärna nån i min ålder (28).
Ha det bra!
Muminlina: Det är ett märke som heter snö och dom gör väldigt fina accessoarer (stavas det så?).
aha.. hehe.. då vet jag :)
TidigtUte; Förmodligen blir det de med röda hjärtan - jag tycker de var hur fina som helst!!! Om vi får stjäla från er förstås.... Jag vill i o f s att N ska med o se dem i verkligheten, men det måste till tjat innan man kan gå iväg o titta på papper - så jag håller på med bearbetning av N nu...
Jag tror jag ska göra ett halsband själv, om inte annat kan jag göra ett som jag kan ha vid andra tillfällen, men det långa var oerhört sött!!
Självklart får du följa med o kolla på SNö halsbanden, denna veckan tentapluggar jag... men det är glasmästaren som ligger på Olof Wiknersgatan/Johannebergsgatan. Du ser dem bl a i skyltfönstret. Jag hänger gärna med en dag i nästa vecka.
muminlina; För tillfället står det stilla i huvudet med tips på bra butiker med sådant, jag ska kolla lite i mina länkar om jag kan hitta något. Annars är Panduro bra, fast de har kankse inte jättebra priser.. men de har garanterat materialet.
Muminlina; http ://w w w. brollopstorget.se/Forum-1-30/m922934.html
http :/ /w w w .brollopstorget.se/Forum-1-30/m883058.html
Några länkar härifrån BT, jag sökte på tiara.
Millemo - tack! :)
Millemo: Vi kan ju kolla på det i nästa vecka, går gärna dit o kollar på det.
Jag tyckte man såg korten väldigt bra i kameran faktiskt. Klart du får "sno" våran idé , no probs!
Ska du köpa grejorna till halsbandet på Panduro?
TidigtUte; jag - det blir förmodligen Panduro, Inex kanske har lite sådant pyssel med?! Kanske ska kolla där med, jag tror i o f s bara att de har papper o målargrejor..
Millemo - Inex har lite pärlor och sånt. Men inte alls lika mycket som panduro. Men det kanske lönar sig att kolla då Inex är billigare än panduro på papper och stämplar och sånt så kanske de är det på pärlor också :)
Har någon av er varit på mässan? Vad tyckte ni isf? Jag och min m2b ska gå på lördagen.
Muminlina: Jag har hört att den ska vara jättedålig, vi överväger faktiskt om vi ska gå. Vi bestämmer oss imorgon, beror på hur bakfulla vi e....hahahaha