Lust att ses?
Någon som vill fika och snacka bröllop?
Gärna nån i min ålder (28).
Ha det bra!
Någon som vill fika och snacka bröllop?
Gärna nån i min ålder (28).
Ha det bra!
vi ska också på mässan på lördag :D vi kanske cs, mumelina, hennes blivande och jag o min blivande ;) och ifall andra ska gå då så kan vi ju också cs o "hejja"
Tjejer då måste ni rapportera om ni går!!! ska jag gå på söndag, ev om jag orkar... men är den dålig lägger jag inte gärna ut dom pengarna..
Jo jag ska rapportera. Nu har man ju inte förväntningar alls. Hoppas hitta lite snygga tiaror att kolla på iaf.
Då kanske vi cs där. Vi ska kolla på frisyr modevisningen kl 15:00. Så vi är där runt de tiderna.
Jo, glömde säga att tårt butiken här i Linné ska ha nån liten bröllopsvisning och provsmakning den 9'e 16:00-18:00 (tror det var till 18 eller 20). Bara så ni vet ifall ni har funderingar på tårtan :)
Vilken tårtbutik är det?
Engelska Tårthuset på Alfhemsgatan
Ja då har jag också varit på mässan. Blev ganska nöjd iaf då jag hört så mycket dåligt om den så hade jag inga höga förväntningar. Men tråkigt att de inte hade några tiaror, eller väldigt få iaf. Jag hade turen att vinna tallrikar i lotteriet så jag är glad :)
Men så stort var det ju inte, jag kollade mest på frisyrer och blommor. Bra att gå på modevisningen.
Vi stod utanför, min älskling och jag och kollade på utställnings pappret, tyckte det inte var nån stor ide att gå in eftersom vi bara "behövde" kolla på 1-2 grejer.. så vi gick aldrig!
Jag höll min kära sällskap när han fixade maten på en badmintontävling istället.. men vi kanske inte missade något direkt.
Jag kännde mig så himla nöjd efter vi vart på den "lilla" mässan, så jag var nästan rädd att jag skulle besviken om jag gick på den "stora"..
Är det någon som ska gå på provsmakningen på Engelska Tårthuset? Ska vi slå följe?
Millemo:
Vilket datum är det provsmakning?