• Cybermamman

Jämförelse mellan pulverdieter

Någon som har åsikt om skillnader mellan tex Nutrilett, Naturdiet, Cambridge och Herbalife eller någon annan sån typ av viktreduceringspulver? Kostnad? Äcklighetsgrad osv...Personligen tycker jag att det är lite sågspånskänsla över Nutri .

• Svar på tråden Jämförelse mellan pulverdieter
  • Cybermamman

Jag har bara provat Naturdiet och Nutrilett och jag tycker nog ungefär som du? Fast jag blir less så fort. Det fungerar mycket bättre om jag håller mig till VV-mat i längden eller någon annan bra kost som GI tex. Någon som testat nåt annat ?

• Cybermamman

Klokt talat Ellte! Jag tycker det funkar bra att byta ut lunchen eller frukosten med sån pulverdiet för att komma in på ett bättre spår ibland.

• Cybermamman

Jag tyckte jag fick så mycket utslag, finnar i ansiktet av Naturdiet, någon fler som haft besvär? Jag har inte märkt det av Nutrilett (min syster kallar det Nutrikräks, förstår inte varför ).

• Cybermamman

Nature´s Owns - det har jag aldrig hört talas om, undrar just var man hittar det?

• Cybermamman

Minsann, nu har jag hittat en websida där man kan läsa om Natures - så då kan jag studera den en stund som 'pausmusik' till alla klänningssidor!

Svar på tråden Jämförelse mellan pulverdieter