Häst och vagn i Mölnlycke
hej! ska ni gifta er i mölnlycke? *nyfiken*
hej! ska ni gifta er i mölnlycke? *nyfiken*
aha! vi ska va på råda säteri efter vigseln i kyrkan!
har inte börjat fundera på transport från kyrkan än..e bara i början av planeringsstadiet! det är rätt dyrt m häst o vagn va? vi har kompisar som hade det o hon sa att det kostade en del...fast å andra sidan gifter man sig ju bara en gång förhoppningsvis.. Spännande det lät med Solstens loge *ler* var ligger den?
@my: ja men det kan ju va charmigt ändå!
KatjaA: nej vi har bara bokat kyrkan o råda säteri än så länge..plus att jag har klänning! ska ha min mammas, bara sy om den lite om det går har bokat tid med henne nere på torget!
Bor ni båda här i mölnlycke?
Ja det är faktiskt lite roligt 30 år gammal! vi gifter oss 17 september! men SÅÅ mycket det är att planera alltså..fast jätteroligt!! vilken präst viger er? vi vet inte än vem det blir.. och man får ju inte önska heller
@my: vem viger er? det finns väl 4 olika om jag inte minns fel..
blir ni många?
80 pers e mycket.. Åh lite ovanligt att gifta sig så eller? Fast visst e det kul att inte göra "som alla andra"...
magga: jag gillar Gåreberg han har döpt vår son.
KatjaA: Susanne Olbing döpte vår yngsta dotter. hon e oxå jättebra
jag tror att alla präster här i råda har gott rykte!
Magga: jaha ja, jag e visst lite vimsig Ni hittar säkert nån bra som viger er!
KatjaA: när vi var på råda så kom hon inte riktigt ihåg priset/kuvert, runt 1000 kr, men hon visste inte riktigt vad som ingick. Har du koll på det? Vad bet. ni? och vad ingår då?
Hej KatjaA!
Ja vi var där i fredags o pratade med henne, hon e ju verkligen jättetrevlig Och, ja det är ju dom priserna som gäller. 1500/timme efter 01.00 är det. Vi blir max 42 och det var inga problem! Ska ni ha liveband eller?
KatjaA: nej vi vet inte än om vi ska ha DJ, liveband eller bara stereo..funderar.. Jag var på bröllopsmässan idag..Tyckte inte det var nåt att ha faktiskt! Mest ringar o klänningar. Har du varit där?
Heej..
Jag som var så inställd på att ha min mammas brudklänning.. Men den e för stor och eg. inte den modellen jag vill ha. Så, jag ska låta sy upp en=))
Hej Idesprutan!
Vi blir ca 40 och ska nog ha middagen i den blå matsalen
Tror det blir kanon!
Gifter oss 17 sept så vi har inte kommit så långt i planeringen där än.
Idesprutan: har ni bestämt er? *nyfiken*