• Ellte

Till alla med sömnproblem!

*fniss*

• Ellte

Har du några bevis för att det är folk som dött för att de haft en byrå vänd åt fel håll eller en spegel som är riktad åt fel håll cricri :) Det låter urkonstigt i mina öron även om jag inte är den som backar för övernaturlighet... Jag tror dock att sådanahär tips snarare skapar mer stress än vad de befriar från då människor plötsligt ska börja oroa sig för hur möblerna i lägenheten är placerade istället för att lära sig slappna av, släppa allt och sova.

Många av tipsen är bra...jag tror t.ex inte att man ska ha en TV i sovrummet om man har sömnproblem... Dock inte av några religiösa skäl utan att sovrummet om man har sömnproblem INTE bör kopplas ihop med nåt annat än sömn :)

• Ellte

Men...får man inte ens ifrågasätta? Kära nån då är det verkligen inget att rekommendera... Jag är ledsen men saker som inte tål att bli ifrågasatta skulle iallafall inte JAG sätta min tillit till!

• Ellte

Oh majlård :D SNÄLLA cricri varför tar du så illa upp för att folk ifrågasätter och vill veta hur det kan funka? Det ÄR ju jätteflummigt...och det är ju bara bra att man inte provar allt utan att ifrågasätta eller? Du verkar ta detta som påhopp på din person och det är ju INGEN som hoppat på dig! Vad TUSAN ger då dig rätten att döma ut andra... Snacka om att sprida gift...

Svar på tråden Till alla med sömnproblem!