Till alla med sömnproblem!
Jösses, skulle jag ens börja tänka på allt som TS skrev så skulle jag garanterat ha många långa sömnlösa nätter framför mig
Sover som en stock trots att vid har både datorer, tv osv i sovrummet
Jösses, skulle jag ens börja tänka på allt som TS skrev så skulle jag garanterat ha många långa sömnlösa nätter framför mig
Sover som en stock trots att vid har både datorer, tv osv i sovrummet
Upplever inte att någon "tjatar" snarare att vi har olika sorters humor och har olika sätt att hitta lösningar på problem som uppstår i vardagen
Var och en blir salig på sin tro och det är upp till var och en att välja "tro" men man får nog vara beredd på att "försvara" och komma med lite mer vetenskapliga fakta när man presenterar ett ämne som detta.
Själv är jag alltid lite extra skeptisk när det handlar om "hälso problem" - en människa med svåra problem är så ivrig att bli "kvitt" dom att h*n lätt låter sig ledas in på olika banor som kanske inte alltid är det bästa i situationen ( talar nu rent allmänt o inte bara om denna teori ) därför tycker jag att det är bra att folk vågar ifrågasätta, kräva "bevis" osv. och inte bara sväljer nya rön med hull och hår.
cricri: Jag förstår fortfarande inte varför du blir så arg över att folk ifrågasätter och har synpunkter på det du skrev.
Jag har för vana att granska allt jag läser kritiskt för att bilda mig en egen uppfattning och hade du räknat med att bara få positiv respons på dina påståenden så kan jag bara säga - Väökommen till verkligheten här på BT där vågar folk säga vad dom tycker och tänker utan att fråga TS om lov först