Mulles mys:
Vem har sagt att detta råd är det ända man ska följa? Herregud, folk läser vad de vill läsa.
Inget har sagts här om att inte följa andra metoder samtidigt! Men vad säger du! Det är bara bra att föreslå att folk gör något som inte strider mot varken medicinen eller pskykologin och som inte heller forutsätter att låta bli med piller eller vad det nu är man vill försöka med! Vad då "hull och här"? Jag skulle förstå din reaktion om detta handlade om att bestämma sig för att gå emot en läkares råd. Ni har inga bevis för att tro något, och ingen tvingar er, men detta är riktad mot personer som behöver det och inte mot folk som hittar på saker för att "bevisa" att det är dåligt. Eller säger doktorn att undvika giftpillar påverkar dåligt deras medicinering? Du vet helt enkelt inte vad du pratar om, jag följer läkarens föreskrifter i minsta detalj och samtidigt gör något annat som också hjälper! AGGGGGGGHHH, vilka människor, måste jag säga.
Och Tant Pernilla, jag har "presenterat" ämnet eftersom jag på senare tiden har sett olika trådar i olika forum av desperata folk som redan provar allt men som inte har lösat så mycket. Jag vet väl att många vill upptäcka deffekter i sånå "ovetenskapliga" (men hjälpiga för den delen) lösningar som man har kommit med genom att lida av det. Jag öppnade trådet för att hjälpa någon inte för att tvinga mina åsikter. Det var DU liksom andra (som mår mycket bra och tror sig vara mycket bättre på att avgöra vilken hjälp personer i frågan ska få) som inte kan låta bli att säga hur dålig idén verkar vara. NI BEHÖVER INTE TRO PÅ NÅGOT. Ni vet bättre, ni har hört det här nu, det inget för er, så gå till andra tråd där det pratas vad ni vill höra för detta är tänkt för människor som behöver hjälp och som inte kommer att såra sig själva eller någon annan om de bestämmer att gå med på detta.