Hej igen,
Gravid nej efter 1 hemma test och 3 tester på sjukhuset är nog svaret nej :)
Nej min sjukdom eller bakterie som är i tarmen har dessa symtom, som dom misstänker och har tagit prover på (jag sövdes och dom gick ner i tarmen och tog prover, förr förra helgen då jag låg i dropp och på sjukhuset, via akuten först.
då den lördagen började magen igen svullna och jag hade ont, men sen på natten gick jag på toa för jag hade sååå ont och trodde det skulle hjälpa, jag var så illamående men kunde inte spy heller, magen forts svullna och jag hade sååå ont jag vaknade upp en stund senare (troligen) eftersom jag låg brevid toalettstolen och väggen, skrek på min make och iväg t sjukhuset.
(jag hade haft en stor blödning helgen innan och sen höll det på i en vecka och dom misstänkte missfall men jag hade inte varit gravid-enligt tester) och det var inte mens, den e ju nu.
jag hoppas det är den sjukdomen dom tror *låter knäppt men* den kan behandlas med 3-4v medicin och sen ska det göras nya prover och se att den är borta eller så samma medicin så länge t den är borta.
Är det inte det, så är jag ju rädd att det är annat som kanske inte är behandlingsbar, men... inget i förväg. :) possitiva tankar och hålla på med annat så hålls tankarna i styr och stressa får jag inte då får den bakterien språng och det blir värre, fattar inte riktigt men...
Soppan jag gjorde blev god
tomatjuice skvätten gav en god smak, även om det inte ens var märkbart mycket.
Så denna soppa kommer nog go fortare än jag tänkt *skratt* har skrivit upp en inköpslista på grönsaker och frukter/bär med lågt gi, så... köper man lite utav dem :)
ja men hur länge har du kört sb nu? är du i fas1 igen/repris eller började du sb igen helt? Isåfall ska ju inte vin heller finnas med, men 1 glas kanske inte gör något, man kan ju snutta på den och dricka mängder vatten.