Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Heeej alla september brudar, här är en septemberbrud till :) tänkte att det är på tiden att jag "joinar" er kanske, dvs om jag får :)
Här är en liten presentation om vad vi gjort och vem vi är: ;)
Julie heter jag och är 20 år, Marcus heter min blivande och han är 19 år (han fyller 20 den 14:e augusti). Vi ska gifta oss den 3:e september. Vi bor i Göteborg. Vi har gjort nästan det mesta, vi har köpt vigselringen, bokat kyrka (fässbergskyrka), fetslokal (www.lacuvee.se), catering (www.matmm.com), hittat florist, min klänning (www.bonnybridaluk.co.uk.htm) ligger i en låda sedan november och min M2B's kläder ligger också på häng :) Jag har kollat på massa klänningar för mina brudtärnor och bestämt mig (jag väntar på tygprover från Lavendar), min lille näbb har fått sin kostym, hela min brudutstyrsel är klar (tiara återstår), fotografen är bokad vi ska använda oss off Ateljé Marie, Inbjudningskorten skall jag göra, ska köpa materialet nästa vecka kanske :) jag hade också tänkt skicka ut de i maj och ha OSA någon gång i början/mitten utav juli, vår bröllopstårta vill vi att Burgården skall göra (pga det billiga priset ;)), vi har inte bestämt oss för hotell eller frisör!
Hmm jag tror att det är det mesta, jag har säkert glömt nått men men :)