Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Hm, förra tråden återigen avstäng för svar... Kom igen nu tjejer! ;) Nu är vi igång igen!
Maroon, klänningen var jättefin!!
Inbjudningarna ja... i maj nån gång tror jag att vi skickar våra..
Lucy, neeej vad trist!! :(
Lina, spännande! :D När satte ni osa för de här "första" inbjudningarna nu då?
mm, smart drag där Lina! ;) Jo, men jag kan förstå. Men det börjar dra ihop sig nu... Fick lite fjärilar i magen igår när jag kom på att det är 2 månader kvar tills vi ska skicka våra! :)
Maroon, jag (och jag tror många med mig) tänker på det här med sommarsemestrar o annat. Folk kan ju vara bortresta under längre perioder... Bättre att vara lite tidig då tycker jag.
Njae...DÄR får la gästerna ta lite ansvar oxå tycker jag. Får man en inbjudan i maj, med osa säg i juli o man ska på semester i juli, då får man la ta o svara innan! Man MÅSTE ju inte vänta till sista dan! ;)
-skratt- trevligt att bli kallad klok för omväxlings skull! :D Nä, skämt åsido.. Ibland måste man bolla idéer o förslag, för man KAN inte ha tänkt på allt! ;)
Sep brud, våra kommer vara enklast möjliga, ett A4 vikt på mitten, ev med transperent papper inuti.
:D Förlåt Fru Larsson, men jag kan bara inte låta bli att sitta o fnittra lite här vid datorn... Min pappa är ungefär likadan.. Tur att sambon har LITE romans i kroppen iaf! ;)
Hoppas ni får köpt fina gulligullpapper!
Tjohooo??? -ekar- Vart är alla? :?