Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)
tjenis!
Här kommer en 3:dje "septembare" till!!! Vad många tips vi kan byta med varanndra!
tjenis!
Här kommer en 3:dje "septembare" till!!! Vad många tips vi kan byta med varanndra!
Noiva, tycker också precis som du!!
Ibland känns det som man man vill lägga ner hela pojektet eftersom det budgeten är begränsad!
Men jag tror det är lätt att man "svävar" iväg och fokuserar på allt för mycket detaljer som gästerna inte ens kommer märka!! Förstår ni vad jag menar?
Fru Larsson, precis!! Man minns ju de "stora" hela liksom, brudparet, musiken, maten, Festen helt enkelt!! Egentligen, vem f-n kommer komma ihåg/veta att jag hade lagt doft tvål i rött på toa, att festprogramet låg på tallriken eller till höger att jag lagt ner 2 månader för att hitta exakt rätt storlek på hjärtströsslet på bordet osv, nä ibland får man ta sig en funderare!! Vad är viktigast och vad kommer gästen komma i håg!
Givetvis vill man ju att allt ska bli perfekt, men när budgeten drar iväg (vilket den lätt gör)då tror jag man ska se över sina små detaljer istället för de stora kontona.:)
Men det är ju inte så lätt när man är kontrollfreak.... vilket jag är...