Inlägg från: Nikkis |Visa alla inlägg
  • Nikkis

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Hej hej Hittade precis hit, ska gifdta mig den 3 september o har lite funderingar; Jag o min sambo håller på o diskuterar om när vi ska skicka inbjudningskorten, han är räddd för att om man skickar dom för tidigt blir dom "bortglömda" eftersom det är så pass långt fram, men jag vill att folk ska få veta i tid, om dom planerar o åka bort o så.... Är maj lagom? början eller slutet?

• Nikkis

En til fråga, spex o så på bröllopet, tar toastmaster/madame hand om det, ska vi prata med dom om det eller ska vi fixa det själva.... Hur gör ni?

• Nikkis

Hej igen o tack för alla svar på mina frågor! Tror nog att jag ska skicka dom i mitten av maj som ni föreslog! Vi ska gifta oss i Medåkers Kyrka utanför Arboga (ligger mellan Västerås o Örebro) Har också haft lite duster om budgeten, han är JÄTTE förstående med vissa saker o blir helt knasig på mig med andra saker Ska t.ex göra hår, makeup o naglar hos proffs vilket kostar nästan 3000:- men han tycker att jag är galen som vill åka till Södertälje för att prova klänningar, (kanske är lite galen, vad tycker ni? är c:a 12 mil dit, härifrån) men dom har Maggie Sotteros klänningar o dom är sååååå fina!!

• Nikkis

Är det så dyrt? Bor i Arboga o här ligger dom på dom priserna.... Har inte kollat med alla iof... Vad får ni betala då? För alla 3?

• Nikkis

Hejsan igen!

Liten fråga; hur skriver man i inbjudninskorten vem som har hand om önskelistan?

• Nikkis

Min M2B ska också ha en till ring, behövde inte ens nämna det för honom Var han själv som sa att han skulle ha det Många smileys här Får man fråga så här; Hur mycket har ni tänkt lägga/har ni lagt ut på era vigselringar? Din respektive hans?

• Nikkis

Lucyinthesky; jag funderar också på att ha brända kanter på mina inbjudningskort, men har vart lite orolig för att den brända lukten ska sitta kvar i pappret när man skickar iväg dom, gjorde det det på era?

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)