Inlägg från: Mischa |Visa alla inlägg
  • Mischa

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

Här är ni ju Måste bara fråga...Varför stängs en tråd bara av sådär?Har den blivit för stor eller hur ligger det till?

Idag är det dags att skriva och skicka in beställningen för inbjudningskort och annat.Det ska bli så himla kul.Det har stått lite still nu under sportlovet, men på ngt sätt har det varit ganska skönt att haft en vecka utan att tänka så mkt på bröllop.Lite som en mental semester liksom...

• Mischa

muminlina: Vi har eller ska beställa några kort som heter "Grace".De är ganska enkla, men eleganta tycker jag.De är från Calligraphen.
    Titrania:Ja, det är verkligen kul.Den här månaden ska jag kontakta floristen, och gå igenom lite blommor med henne.
    Var är ni i planeringen nu?

• Mischa

Samma här.Skorna har inte blivit inhandlade...inte underkläder heller, smycken eller andra detaljer Ibland känns det som man skulle ha lite panik.Att det inte är så himla lång tid kvar, och om det är det så går det så himla fort.
    Jag har ju betydligt mer saker att görq och inhandla kvar än så ,men det känns liksom lite viktigt nu.

• Mischa

Hej Nikkis och välkommen från mig oxå
    Det låter vettigt att skicka dem i maj.Vi beställer inbjudningskorten nu för att det tar ju lite tid att få dem,sen ska adresser letas upp och kuvert skrivas.Det kan man ju bara tänka sig hur långt det kommer ta....suck
    Titrania:Ja, man kommer ju på saker hela tiden...Voj voj...hur ska man hinna ? Det är tur att den här tråden finns...för då får man lite i tips och ideer vad man ska tänka på.

• Mischa

Bride2B...man behöver väl inte göra bröllopet så stort...Hur ska ni ha det..kanske jag först ska fråga?

Vi alla har våra problem genom den här planeringen.Det är tur att man kan ventilera av sig här lite.....
    Fru Larsson...Jag känner igen det där.Vi har också våra duster om ekonomin.Man tycker man gör avkall på en del saker, men sen är det andra saker som man verkligen vill ha som liksom blir pricken över I:et..

• Mischa

Hej...Jag känner oxå igen att ibland blir det nästan för mycket.Det går perioder jag får panik för att jag ska missa de där småsaker som är just pricken över i:et.Sen är det jag som planerar mest, och det kan kännas tufft att vara den som ska styra upp det mesta i alla fall ....Oftast tycker jag det iär kul, men ibland så är jag jätteless på allt .....puh!!

• Mischa

Fru Larsson!
    Jag förstår dig helt och fullt.Det är jobbigt ibland, och det bästa och ta tex hela helgen ledigt från allt planerande.Risken är ju att man ska tycka det är en börda, och det vill man ju inte.
    Med klänningen måste du följa ditt hjärta.Det är det enda rätta.

• Mischa

Åh...jag är sååå lycklig.Vi har hittat och bokat kläder till min M2b,och hotellet idag.Det känns så otroligt skönt.Det blev ett litet bakslag när det hotellet vi egentligen ville ha var fullbokat.Blev till och med ännu mer kär på köpet
    Fru Larsson!
    Då är det väl självklart att det ska bli en klänning av tyget .Det är klart att det är kul med mammas brudklänning, men och andra sidan kanske det inte är du....Skönt att du har bestämt dig...Alla små steg i rätt riktning känns så skönt eller hur?

• Mischa

Fru Larsson!
    Min M2b ska ha jaquette på sig.Han blev så himla fin!Det blev i gråa toner på hans mundering
    Hur går det med budningen på ringen?
    Titrania!
    Ja,det är helt underbart när det blir som man vill ha det.Var även på "Puss och kram choklad" idag vid Nacka strand.Har funderingar på att ha choklad i små askar till gästerna vid deras kuvert till middagen.Vi var där och köpte lite choklad för att se om vi gillade det.OJ ojoj...säger jag bara.Nu vet man hur RIKTIG choklad ska smaka....

• Mischa

Titrania!
    Har du någon gång ätit choklad med svartpeppar i?Det lät uräckligt,men smakade inte alls som peppar.Sen provade vi en med lime en annan med Baileys och sist men inte minst chili.Det var verkligen något annat än Japp det

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)