Inlägg från: Bride2B.. |Visa alla inlägg
  • Bride2B..

Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)

agronom... :( fyfan vad trist!!

• Bride2B..

Kattis72, jo det låter jättekul. Tror dock inte att det finns nån så ung i den kyrkan vi kommer vigas i

agronom.. mjo det som du skriver är sant!

• Bride2B..

Titrania....okelidokeli :D

• Bride2B..

Fru Larsson... vad kul me inbjudningarna :) alla mina e snart utdelade.. måste dock göra 8 st till då fler vill ha kort som minne osv... *pusta*

• Bride2B..

Titrania, nämän vad synd... men det kommer väl så småningom... för min/vår del så har den stora delen av släkten svarat och 2 kompisar... Men OSA e ju 1:a Juli så det är inte jättebråttom *hehe*

Fru Larsson, jättefina inbjudningskort ni hade :) kapellet ser jättemysigt ut :D

• Bride2B..

Titrania, jag förstår vad du menar :D

• Bride2B..

åhhh vad jag e deppig... mamma, lillebrorsan o lillasyrran skall åka bort på fredag till hemlandet och vara borta i 1 månad.. jag kommer vara heeeeelt ensam :( kommer sakna de enormt *tänker på d hela tiden*

• Bride2B..

har ni redan tagit kontakt med prästen? jag vet bara vilken präst jag skulle ha men inte när vi ska träffas....

• Bride2B..

agronom, jaha nu är jag med :D
    Jag vill också träffa min präst *gnäller* hehe

• Bride2B..

*gaaaaaaaaaaahhh* fick mina klänningar nyss från Lavendar och det var helt fel... eller nästan i alla fall... hon fick rätt på 0,5 klänningar av 3..... åhh vad irriterad o sur jag är!

• Bride2B..

agronom... jag tänker inte skicka tillbaka de ifall hon själv inte står för portot.. eller vad tycker du/ni?

• Bride2B..

Titrania, tack så mycket :)

Fru Larsson, jo det är inte så direkt fel på de klänningarna men när man haft ett "öga" för en modell så vill man inte ha någon annan... Jag tyckte inte de passade just min personlighet fastän det inte kommer vara jag som bär den. Kläderna reflekterar mycket en person tycker jag, vad skulle det säga om mig om jag lät de gå i klänningar som jag inte gillade... nää usch!!

• Bride2B..

SannaE och Fru Larsson, tack! det hoppas jag verkligen me

• Bride2B..

agronom... jag "uppdaterar" så fort jag vet nått...

• Bride2B..

Fru Larsson... hmm, vi gör så här att jag hjälper dig steg för steg... (o hoppas vi kan lösa det på det sättet). Gå in på groups.msn.com/

sedan längst upp till höger så finns det en ruta där det står "Logga in" (beror på om du har den engelska eller den svenska versionen, men jag antar att du förstår vad jag menar :))

Klicka då på "logga in" rutan och skriv in din hotmail adress samt lösen. (om du har msn messenger så är du oftast inloggad automatiskt men kolla det i alla fall. Vem vet, det kanske redan står "logga ut" istället för "logga in" på den rutan.... rapportera vad som händer....

• Bride2B..

Fru Larsson, jag hoppas det ordnar/har ordnat sig med msn.groups grejen... Ringen som du köpt är jättefin :)

• Bride2B..

Jag skulle låtit de sitta vid varandra. Min tärna frågade mig just också ifall vi skall sära på de gifta och bara låta de som är förlovade sitta vid varandra.. NEJ sa jag direkt... man skall/man borde få sitta med den man trivs med tycker jag.. Ingen etikett hit eller dit... de flesta skall vara i samma åldersgrupp dock så det inte blir alltför tråkigt tror jag!!

Men det är ju upp till var och en...

• Bride2B..

ska ni verkligen göra så som man "brukar", att dela på de som är gifta och tillsammans men låta de som är förlovade sitta vid varandra? jag visste inte ens att det var så förrän igår!

Svar på tråden Septemberbrudar 2005 tråd 3 ;)